1 Laatst bewerkt door Chantal2 (31-01-2007 10:00)

Onderwerp: decoreren cupcakes

Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Chantal, 34 jaar en lees nu een paar dagen mee op dit forum. Ik vind het helemaal geweldig!!!! Heb nog nooit zulke mooie taarten gebakken als jullie. Ik houd wel van zelfgemaakte taarten, maar die van mij zijn wel altijd erg lelijk.

Ik wil zondag samen met mijn neefje cupcakes versieren. Ik heb marsepein en kleurgel bestelt via deze site. Ik hoop dat ik de bestelling op tijd binnen heb.

Hoe doe ik dat met de cupcakes. Ik bak ze zaterdag en zondag wil ik ze versieren. Ik dacht aan verschillende kleurtjes marsepein maken en dan dat op de cupcakes leggen. Maar moet ik dat ook vastplakken met iets? of blijft dit zitten?

Alvast bedankt iedereen. Jullie forum is in ieder geval vreselijk gezellig. Ik ga ook een keertje meedoen aan een cursus, dat lijkt me geweldig.

groetjes Chantal

2

Re: decoreren cupcakes

Hallo Chantal,

Welkom op dit o zo verslavende forum! Marsepein kun je vast zetten met een beetje jam of botercreme.
Het recept voor de botercreme staat onder de recepten.

Veel succes!  En showen hoor!

groetjes Francisca

3

Re: decoreren cupcakes

Hoi,

Je cakjes beetje met botercreme besmeren of jam dan blijft het erop plakken, maar Franky heeft alles al neegezet !!!!!!

Veel plezier zondag en wel een foto maken.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl