Onderwerp: sinnasappel??
ik ben nou lemoncurd aan het maken 2e poging en vroeg me eigenlijk af of je dit ook kunt maken met sinnasappels??? heeft iemand dit wel eens gedaan en is het lekker??? anders ga ik het zo maar eens proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » sinnasappel??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben nou lemoncurd aan het maken 2e poging en vroeg me eigenlijk af of je dit ook kunt maken met sinnasappels??? heeft iemand dit wel eens gedaan en is het lekker??? anders ga ik het zo maar eens proberen
Ik weet dat het met meerdere soorten fruit kan maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
nou na succesvol de lemoncurd gemaakt te hebben ( met dank aan een aantal medebaksters) met volle moet begonnen met sinasappelcurd ( ofzoiets ) die staat nu in de koelkast af te koelen heb stiekem al wat geproeft en volgens mij erggggg lekker
Ja hoor, die staat volgens mij ook tussen de ingezonden recepten.
tuurlijk, orange curt hebben ze ook in de winkel. Ook lime curt trouwens
Hoop dat hij lekker is!
sinaasappelcurd kan je zeker maken, is mijn favoriet trouwens. ook heb ik bananencurd gemaakt, zoek maar een op google! kan je alle variaties vinden, gewoon de engelse benaming van het fruit intypen en curd erachterplakken. krijg je heel veel recepten.
tuurlijk, orange curt hebben ze ook in de winkel. Ook lime curt trouwens
![]()
Hoop dat hij lekker is!
nou heb het geproeft nadat het afgekoeld was en is erg lekker....is denk ik wel lekker als vulling met combi mandarijntjes en slagroom maar eens binnenkort proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » sinnasappel??