1

Onderwerp: Burger King

Ik was vanavond gezellig met m'n dochter Joy op stap geweest naar Mega Mindy.. Op de terugweg lekker gezondigd en een Burger Kingetje gepakt... Wat blijkt, staat er een patroontje van een kroontje op het placemate.... Die wil ik al een geruime tijd maken.... Dus het placemate-tje mee naar huis genomen en gelijk ingescand.

Gr. Miranda

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

2

Re: Burger King

OHH hier is geen burger kingetje in de buurt......:nooo

3

leuk, dan word het eens tijd dat je ons dat kroontje laat zien :)

4 Laatst bewerkt door Pepijoy (23-02-2009 21:23)

dit is 'em... Vond 'em zelf erg leuk....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4F3SCQRI-D.jpg

En je kan 'em zelf natuurlijk verkleinen!

Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

5

Wauw kun je die ook doormailen????
Ik vind hem heel gaaf....

6

als we bij BK zijn zal ik je een kroontje meenemen Marlies (In Kerkrade ligt er een ;) Tja, hoe zou het komen dat ik dat nou weet O-) )

7

Nathalie schreef:

als we bij BK zijn zal ik je een kroontje meenemen Marlies (In Kerkrade ligt er een ;) Tja, hoe zou het komen dat ik dat nou weet O-) )

Hoe weet jij dat.....:lol::lol:

8

hij is erg leuk hoor!
maar zo iets kun je toch ook wel heel erg gemakkelijk zelf maken...?

9

Ja dat dacht ik ook... maar ik kreeg het niet voor elkaar... deze kwam goed van pas...

10

pepijoy zou ik hem mogen hebben. heb in mei een bruidstaart en daar moet een kroontje op. kom zelf nooit bij de burgerking omdat ik het gewoon niet lekker vind. ja ja zulke mensen bestaan ook geef mij de mac en de kfc dan maar. maar die hebben geen kroontjes

dank je wel alvast!!!!