1

Onderwerp: Niemand weet hoelang de Piping Gel van Wilthon houdbaar is???

Hi!

Ik heb nu bijna een jaar geleden Piping Gel aangeschaft via de webshop. Ik wil het nu gaan gebruiken om het glas-effect te verkrijgen bij mijn Amarettofles-taart. Maar ik kan nergens ontdekken hoelang die gel houdbaar is! Waarschijnlijk oneindig?

Weet

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

2

Re: Niemand weet hoelang de Piping Gel van Wilthon houdbaar is???

Ik heb gisteravond bovenstaande vraag geplaatst. Tien keer is mijn vraag gelezen, maar niemand heeft gereageerd. Ik neem aan dat dat is omdat niemand het weet?

In principe wel heel vreemd dat het niet op de verpakking staat! Want wat moet ik nu??? Voor het effect zou ik het heel graag willen gebruiken, maar het moet natuurlijk nog wel goed zijn, wil ik het op mijn taart gebruiken en er mensen van laten eten!

Ik zal het nu achterwege laten :-(.
Maar ik ben hier nog zo'n anderhalf uur voordat ik met taart en al vertrek naar mijn moeder haar verjaardag. Mocht iemand mij nog kunnen voorzien van een antwoord: HEEL GRAAG!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Astrid.

Groetjes, Astrid

3

astrid2 schreef:

Ik heb gisteravond bovenstaande vraag geplaatst. Tien keer is mijn vraag gelezen, maar niemand heeft gereageerd. Ik neem aan dat dat is omdat niemand het weet?

In principe wel heel vreemd dat het niet op de verpakking staat! Want wat moet ik nu??? Voor het effect zou ik het heel graag willen gebruiken, maar het moet natuurlijk nog wel goed zijn, wil ik het op mijn taart gebruiken en er mensen van laten eten!

Ik zal het nu achterwege laten :-(.
Maar ik ben hier nog zo'n anderhalf uur voordat ik met taart en al vertrek naar mijn moeder haar verjaardag. Mocht iemand mij nog kunnen voorzien van een antwoord: HEEL GRAAG!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Astrid.

Het smaakt overigens nog goed, misschien dan toch maar gewoon doen? Hoeveel krijgt iemand er nou van binnen?

Groetjes, Astrid

Test het uit op jezelf en kijk of je morgen nog leeft :P.

Sorry ik weet het niet.. maar als het niet stinkt of raar eruit ziet zou ik het gewoon gebruiken.

5

astrid2 schreef:

Tussen 23:10 uur zaterdagavond en 9:19 uur zondagochtend vind ik dat niet zo heel erg gek hoor :S Ik weet zelf alleen dat pipinggel h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Marianne schreef:
astrid2 schreef:

Tussen 23:10 uur zaterdagavond en 9:19 uur zondagochtend vind ik dat niet zo heel erg gek hoor :S Ik weet zelf alleen dat pipinggel h

Groetjes, Astrid

7

Kun je het niet gewoon navragen bij Wilton? Ze effe een mailtje sturen? Of het aan de webshop (als je het daar had gekocht) vragen?
Overigens, met de zoekfunctie van dit forum vind ik hier http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=1138 dat zelfgemaakte piping gel een maand houdbaar is in de koelkast. Ik denk dat deze wel wat langer houdbaar is. Maar inderdaad, op mijn potje staat ook geen datum!

Groetjes, Tessa

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Niemand weet hoelang de Piping Gel van Wilthon houdbaar is???