Onderwerp: Roze, roze en daaaaggg!
Hallo allemaal,
er kwam laatst een moeder op de peuterspeelzaal naar me toe met de vraag of ik wat cakejes voor haar nichtje wilde maken. Ze werd drie en roze was haar lievelingskleur
Corn
Kirsten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze, roze en daaaaggg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
er kwam laatst een moeder op de peuterspeelzaal naar me toe met de vraag of ik wat cakejes voor haar nichtje wilde maken. Ze werd drie en roze was haar lievelingskleur
Corn
Je hebt het druk in alle categori
Ze zien er allebei heeeel leuk uit!!
Mooi gemaakt, ik vind die in die doosjes ook zo leuk.
Die handjes zijn inderdaad erg leuk en toepasselijk! Gave doosjes ook. En dan die roze .... wat moet ik daar nou weer van zeggen .... I love pink!!!!!!!!
erg mooi!!
Superschattig de roze cc's!! En erg leuk de afscheidscc's in de doosjes! Sjiek!
Dorieke
Prachtig, wat een mooie roze cc, leuk die naam erop, leuke letters, en die dag met een handje in een doosje, WOW
Mooie cc's
Schatjes en je Daaaaaag zijn heel leuk verpakt!
Woow, die zijn mooi!
Mooi hoor! Vooral die roze vind ik geweldig!
Ik was benieuwd waar je die doosjes vandaan haalt?!
heel leuk gedaan. schattig hoor, die roze cakejes
Ik was benieuwd waar je die doosjes vandaan haalt?!
Die kokertjes heb ik gekocht bij de webshop http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … s_id=2514.
Ik heb ook nog bij de groothandel gekeken (Paardekooper), maar daar waren ze een slagje kleiner en moest ik ze per heel veel kopen. En ik had er maar 18 nodig!
Groetjes,
Kirsten
Wat een prachtige CC's zeg...schitterend!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze, roze en daaaaggg!