1

Onderwerp: banketbakkersroom dr oetker

Hoi,

heb eindelijk wat besteld bij de webshop,  goede kleurstof marsepein uitstekers bisscuitmix ed.
ga nu eens eindelijk een beetje professioneel beginnen haha.
Het pakketje word morgen verwacht
Had van vroeger nog wat boekjes van fimo klei en daar staan een heleboel leuke dingen in,  dus heb nu inspiratie genoeg.

Maar nu mijn vraag,  ik ben helemaal gek van moccacrem,  kan ik ook oploskoffie door de banketbakkersroom van dr oetker doen en dat als vulling gebruiken?
Wat is lekker wat er nog meer bij past als vulling?

groetjes yvonne

Ze zijn mooi om naar te kijken.
Maar te lekker om te laten staan.

2

Re: banketbakkersroom dr oetker

Ik heb eigenlijk geen flauw idee, maar move je topic wel even naar Bakken & vullen (ipv Bekleden ;))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Leuk dat je inspiratie heb, altijd handig en fimo lijkt aardig op het boetseren van marsepein.

Maar banketbakkersroom van dr oetker vind ik ronduit smerig, is zelfs duurder als uit de webshop die vele malen lekkerder is. de oetker kan je wel gebruiken maar dan lekker met slagroom erdoorheen zodat hij wat smaakvoller word.

ik zou hem niet gebruiken om er moccacreme van te maken, maar zou dat gewoon doen met de 1;1 botercreme. Anders krijg je toch 2 smaken door elkaar heen wat niet echt mocca gaat worden.

wat er nog meer lekker bij is zijn  kersen maakt het lekker fris en ook alleen slagroom, of chocola bv

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

Ik vind de banketbakkersroom van Dr. Oetker juist heel lekker! :9 Daar 'proef' ik zo een paar keer van hoor :D

Maar ja, banketbakkersroom smaakt wel erg naar vanille, en daar zou ik niet zo snel koffie of iets dergelijks doorheen gooien.
Ik zou nu iets doen van banketbakkersroom en vruchten ofzo (of gewoon jam).

Voor volgende keer zou ik de botercreme mix bestellen, die is echt heel lekker! Die smaakt ook wel een beetje naar vanille, maar daar kan je makkelijk oplos-koffie doorheen gooien of een ander smaakje, ik denk dat dat lekkerder is.

Misschien kan je wel wat botercreme mix overnemen van iemand in je buurt?

Mijn website: Presentaart

5

Mocca kan je ook heel lekker maken door oploskoffie in de meringue botercreme te mixen. Zie recept op www.tartacadabra.nl
Ik zou dat zeker ook niet door de banketbakkersroom doen.