1 Laatst bewerkt door nnicole1234 (28-01-2007 17:29)

Onderwerp: Poezen boetseren

Hallo

Ik moet binnenkort een taartje maken voor een meisje dat helemaal weg is van poezen.

Nu zit ik vreslijk te twijfelen wat ik zal doen...en poes puzzelen of eens proberen om een poes te boetseren met een bolletje wol erbij (ik zag op de site van Witske en Annette zulke leuke poesjes op een stapeltaart dat ik dat toch ook wel heel leuk vind)

Kan iemand mij tips geven of heeft iemand misschien een (soort) werkbeschrijving voor het boetseren van een poes ??????

Mijn emailadres is nicolevandoorn apenstaart planet punt nl

Alvast bedankt !!!!!!!

oh...en nou zie ik dezelfde poezzen ook bij Wendy op een taart...ik ben helemaal verliefd !!!! ...op de taarten dan ;)

2

Re: Poezen boetseren

Is het dat poesje uit het boek van Debbie Brown?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ja dat wil ik ook net vragen, want dat boek heb ik ook en ik heb het poesje daarvan (van Pieter Post) al een keer gemaakt (zie mijn website).

Wil het anders wel even voor je inscannen en mailen?

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

4

Jaaa...die bedoel ik....deze is zwart maar ik kan 'm natuurlijk in allerlei andere kleuren ook maken

Marielle, als je 'm wilt scannen en mailen dan zou ik je heel dankbaar zijn !!!!

nicolevandoorn apenstaart planet.nl

5

Hoi Nicole,
ja de poes met het bolletje wol is inderdaad die van Debbie Brown. En die grijze komt van de Pieter Post taart (ook van Debbie Brown) en die witte is naar het idee van een aristokatje!!
Succes met je poezen :) !!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (29-01-2007 14:01)

Ik heb inmiddels een scan van de Pieter-post poes en nu ik die heb weet ik ook beter hoe ik een poes moet boetseren...dus een variant lukt dan misschien ook...
We gaan het proberen !

Bedankt allemaal !!!!

En als het niet lukt dan mail ik meteen Wendy voor een workshop :o