1 Laatst bewerkt door Darlene Visser (19-02-2009 14:41)

Onderwerp: Wat raden jullie mij aan??

Ik wil graag voor volgende week een taart maken van en storm trooper(star wars) voor mijn zoon Colin die volgende week 12 jaar word,heb een paar hele mooie gezien op cake central,ik gaproberen om de foto hier neer te zetten,wat voor vormen raden jullie mij aan,ik heb eigenlijk nog nooit een 3d taart gemaakt,maar weet wel dat ik een cake ga bakken ipv biscuit,want volgens  mij moet ik hem wel in vorm snijden!!
Alvast bedankt,
groetjes Darlene
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IXBAOUQT.jpg
Zo moet ie eigenlijk worden.......!!!Tips zijn allemaal welkom!

2

Re: Wat raden jullie mij aan??

geen foto dus.

Oeps,er ging wat fout,maar de foto staat er weer!!!

4

Supertaart zeg!! Heel gaaf nu moet ie alleen nog gemaakt ;)
Hele uitdaging hoor, maar ik zou voor de bovenkant een bolvorm gebruiken en zo te zien voor de onderkant toch een rechthoekige, het steekt wel een beetje uit van voren en bij een ronde kun je dat er weer niet in snijden.
Ik zou zeker voor de onderlaag voor cake gaan, de bovenste kun je eventueel van biscuit maken. Heel dun vullen, gewoon als smeer-laagjes zeg maar zodat ie mooi stevig op elkaar blijft staan (je kunt dan veel dunne laagjes gebruiken). En voor dat neusstuk, dat zou ik er gewoon aanplakken van een overgebleven al afgesneden stuk cake. En daarna alles goed aan elkaar plakken met botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Ik zou et heel iets anders ald lara aanpakken.. ipv 2 taarten 3.. Bodem een rechthoekig.. daar boven op een kleinere spring vorm (waar de ogen zit).. en dan een kleine bol taartje(boven de ogen).  en idd de neus uit de afgesneden stukken maken.

6

Ik zou het ook net als Lara aanpakken! Lijkt me lastig maar wel een uitdaging ;)

Mijn website: Presentaart