1

Onderwerp: Oooh wat zijn ze klein!

Nadat ik dit forum had doorgespit over bolvormen ben ik afgelopen week naar de Ikea geweest en heb daar een paar blanda's aangeschaft. Die hele kleintjes van 5 cm kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Toen ik vanavond wat bolle kapsels ging bakken, heb ik natuurlijk ook een dotje in die kleintjes gedaan. Ze waren zo klaar,

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

2

Re: Oooh wat zijn ze klein!

Wat leuk zeg! Ze zien er prachtig uit!

Ik moet snel weer eens naar de IKEA...heb deze kleintjes niet, maar wil ze wel weer!

Kim's Taartjes! Wat zullen we vandaag weer eens verzinnen om te kunnen bakken?

3

haha, ze zijn leuk! Ik bak altijd kleine bolletjes in mijn yoghurtschaaltjes, zijn van soort steen maar ze doen het nog steeds :) Boobs komen uit mijn soepkommen en zwangere buiken uit de chipsbak!!!!!!!!!!! :) :) :)

Er is altijd wel iets te vieren!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4

zijn dit die van 5 cm???? Ik vind ze best goed gelukt voor z'n klein formaat. Leek mij echt enorm gepriegel.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

5

ja, ik vond die van 5cm echt heeeeeeeel klein! goed gedaan hoor!

Groetjes, Dorothea.

6

heel leuk, vooral als ze zo klein zijn, en zoveel lieveheersbeestjes op zo'n prachtige blad, erg leuk gedaan

7

Wat een schatjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Heel mooi en wat een gepriegel

Groetjes Ingrid

9

wat zien ze er lief uit!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

10

Wat een droppies, en zo leuk weggezet op een blaadje!

Heel leuk!

11

Schatjes hoor, leuk gepresenteerd ook.

Groetje,
Toetje

12

wat een snoesjes

ah die zijn leuk :) en die bolletjes zijn zo klaar, ook altijd leuk :D

'I love it when a cake comes together'

14

Oh, ze zijn dus

Mijn website: Presentaart

15

Oew errug leuk!!! Nodig toch echt eens naar de ikea gaan. Deze zijn wel een errug leuk maatje om te trakteren op school ofzo.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

16

En ze zijn ook heel erg schattig!

Groetjes Tweety!

17

Wat een lieverdjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Leuke koppies hebben ze! Die zou ik nog wel 'swillen  namaken met mijn Xenos-mini-voetbalvorm...

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

19

Wat een liefies!

Ik had die kleintjes juist niet meegenomen omdat het me zo'n gepriegel leek. Maar nu ik een paar keer cc's heb gemaakt, lijken deze me toch ook wel heel leuk om te doen. Op naar IKEA!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

20

Mooi hoor.

Groetjes, Elly

21

Dank jullie voor de leuke reacties!

Ze waren vrij makkelijk om te maken, dus ik ga van de week nog even naar de Ikea om nog een aantal minietjes te halen. Want ik vind ze zelf ook erg leuk voor een traktatie.... en dan duurt het met 4 vormpjes tegelijk in de oven wel heel erg lang! ;)

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

22

H

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

23 Laatst bewerkt door Pepijoy (20-02-2009 20:49)

Ze zijn schattig....!!!

Ik heb ze ook en ga ze nu op zeker gebruiken.... Hoelang heb je ze in de oven gehad?

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

24

Pepijoy schreef:

Ik heb ze ook en ga ze nu op zeker gebruiken.... Hoelang heb je ze in de oven gehad?

Ik heb ze 7 minuten in de oven gehad, en gewoon even in geprikt net als bij een grote om te kijken of ze al gaar waren. En dat waren ze... :)

Groetjes Natasja S

25

Super wart een scheetjes!
Groetjes Tineke

Ik denk altijd heel goed na ,voor ik iets stoms zeg!

groetjes Tineke.