1

Onderwerp: whipped cream/ cool whip

hai hai....ik ben super nieuw hier en wil me meer gana verdiepen in het decoreren van taarten en cupcakes.

ik zat te googlen en bij cakecentral.com hadden ze recepten for buttercreams.
ik ben op dit moment met vakantie in de caribische eilanden maarrre als ik terug ben wil ik ook dezelfde recept gebruiken.
weet iemand toevallig wat whipped cream/ cool whip in het nederlands is?
deze is een non diary whipped cream.
ik heb geen idee als ze die ook in nederland verkopen. heb overal gegoogled zonder resultaat.

als iemand me kan helpen.....graag

Be in love with what you have

2

Re: whipped cream/ cool whip

whipped cream is gewoon opgeklopte slagroom, cool whip is nep slagroom, hier niet te koop zover ik weet.

ga lekker genieten van je vakentie, ik zou het wel weten, caribische eilanden, dan ga je toch niet op internet surfen, GO SURF THE WAVES

3

cool whip ken ik van toen ik nog in de USA woonde... het staat in de vriezer... zit in ronde plastic bakken..is geen echte sklagroom hoor... het smaakt een beetje als klop klop hier in nederland....alleen is het wat vaster en fluffy.... is wel heel lekker hoor...
wordt in de USA bij jello gegeten en andere toetjes/cakes/taarten...
Heb het hier in Nederland nog nooit gezienne

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

soyatoo heeft nepslagroom van soja die je dus ook gewoon stijf kan kloppen. Ik koop dat in de natuurwinkel. Verder nog geen plantaardige slagroom gevonden in Nederland. Whipped cream is gewoon stijfgeslagen slagroom.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

bedankt allemaal voor de informatie!!!!

Be in love with what you have