Onderwerp: Barbiepop
Hallo,
Is een barbiepop van 17 cm genoeg voor een barbietaart?
Of is ie een beetje te klein?
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Barbiepop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Is een barbiepop van 17 cm genoeg voor een barbietaart?
Of is ie een beetje te klein?
Groetjes
In principe zijn alle tienerpoppen geschikt. De meesten zijn zelfs wat te lang voor een "gewone" tulband. Een kortere pop is dus misschien zelfs wel handig. Houdt haar even naast de tulband die je wilt gebruiken (of zet haar er in als dat gaat) en kijk of het een beetje uitkomt... Als je tulband niet hoog genoeg is, kun je de benen weg halen en het popje er "los" bovenop zetten of je maakt een ronde taart die net zo groot is als de onderkant van je tulband, zodat het geheel wat hoger wordt.
Groetjes Evelien
Bedankt voor je uitgebreide antwoord Evelien.
Ik heb nog geen tulbandvorm zelf om het uit te proberen.
Maar als ik je zo hoor dan denk ik dat het wel moet lukken aangezien 17 cm toch best wel kort is voor een barbie.
Heb ik ook nog wel een vraagje voor een barbietaart;
Ik heb een pinpopje besteld bij de webshop, maar in het midden is de tulband toch "leeg"??
Hoe zorg je dan dat het pinnetje ergens in vast komt te staan? Of is het pinnetje zo lang dat ie helemaal onderaan toch in de cake komt te staan?
(heb de bestelling nog niet binnen, dus kan zelf niet kijken...)
Hoi Minke,
Je moet dan inderdaad de taart in het midden opvullen. Ik maakte dan bijv. een klein taartje of je doet beslag in een leeg blikje en plaatst dat in het midden. De pinpop is met name bedoeld als combinatie met de wondermold (daar zit standaard een brunette bij, maar als je dus eens een blonde wilt als alternatief of 1 met donkere huidskleur, zijn die te bestellen. Of als natuurlijk een of andere onverlaat je pinnetje eraf heeft gebroken )
Groetjes, inge
Hmm, die heb ik dus niet besteld... (wat een oen...)
Nou ja, ik ga eens kijken of ik het met een gewone tulband en een klein cakeje kan maken... Zal dat dus ook wel gaan, Inge??
Heb je de blokker bol niet? Daar past die pinpop ook goed bij. Je hebt ook bij Euroland ook hele goedkope nep-barbies. Benen amputeren en meegeven en klaar is klara!
Hihi, nee, heb de blokker bol (nog) niet...
Heb alleen een tulbandvorm. Eigenlijk had ik die speciaal gekocht voor een barbietaart.
Hihi, benen amputeren ja, maar dan kan ik mijn pinpopje niet gebruiken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Barbiepop