1

Onderwerp: Ronde uitstekers voor cupcakes, meerdere dezelfde, waar haal ik die

Even een vraagje, misschien kunnen jullie meedenken. Ik ga dus in het verzorgingshuis komende zomer een workshop cupcakes doen met zo'n ik denk 12 bewoners (2x).
Ik heb twee ronde uitstekers die ik gebruik voor de rondjes voor op de cupcakes, maar dat is voor zo'n groep natuurlijk wel weinig.

Waar zou ik die losse maten (ik denk 7 cm) los kunnen kopen.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Ronde uitstekers voor cupcakes, meerdere dezelfde, waar haal ik die

Deze bedoel je? ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Zou die Mw. die laatst ook door haar man wat uitstekers had laten maken dit niet voor je willen doen?
Ik heb het even opgezocht, het was Israa...
Ik geloof dat haar eerste actie met de voetbalvlakjesuitsteker haar een beetje overdonderd had, maar voor dit goede doel wil ze haar man misschien nog wel een keertje lief aankijken?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Marianne schreef:

Deze bedoel je? ;)

:O :O :O

Liefs Martinique

5 Laatst bewerkt door Martinique (17-02-2009 23:02)

Tom Poes schreef:

Zou die Mw. die laatst ook door haar man wat uitstekers had laten maken dit niet voor je willen doen?
Ik heb het even opgezocht, het was Israa...
Ik geloof dat haar eerste actie met de voetbalvlakjesuitsteker haar een beetje overdonderd had, maar voor dit goede doel wil ze haar man misschien nog wel een keertje lief aankijken?

Oh, dat kan ik ook nog vragen inderdaad. Misschien scheelt het weer iets met de webshop. Ik heb maar een beperkt budget, nou ja eigenlijk geen :D Puur de ingredienten dus.

Niet dat ik er niet voor wil betalen natuurlijk, maar hoe goedkoper hoe beter :D

Liefs Martinique

6

Bij de Hema verkopen ze minicake vormen, deze zijn ong. 7 cm. en zijn rond maar dan met een leuk zigzag randje en er zitten er vier in een verpakking voor volgens mij 2 euro! En deze vormen kun je dus goed voor cc gebruiken! :)

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.

7 Laatst bewerkt door israa (18-02-2009 08:46)

:| ik had je al gemaild gister, ik had het zoooo graag voor je willen doen,belangenloos!
Maar zoals ik al naar je mailde kan er op het werk van mn man alleen met hoeken gewerkt worden. Dus de machine kan geen ronde beweging maken.Heel erg jammer,want anders had ik mn man van alles kunnen laten maken,zelfs een taartstandaard :lol:
Dus mocht het iets met hoeken zijn geweest dan had ik je echt graag geholpen......
succes met het 'project' in juni  :thumb:

pluk de dag!

8

Jettepet schreef:

Bij de Hema verkopen ze minicake vormen, deze zijn ong. 7 cm. en zijn rond maar dan met een leuk zigzag randje en er zitten er vier in een verpakking voor volgens mij 2 euro! En deze vormen kun je dus goed voor cc gebruiken! :)

Oh super!! Ik schrijf de Hema erbij op mijn lijstje, kom er toch regelmatig en de workshop is pas eind Juni. Als ze ze niet hebben ga ik ze alsnog bestellen in de webshop.

Liefs Martinique

9

israa schreef:

:| ik had je al gemaild gister, ik had het zoooo graag voor je willen doen,belangenloos!
Maar zoals ik al naar je mailde kan er op het werk van mn man alleen met hoeken gewerkt worden. Dus de machine kan geen ronde beweging maken.Heel erg jammer,want anders had ik mn man van alles kunnen laten maken,zelfs een taartstandaard :lol:
Dus mocht het iets met hoeken zijn geweest dan had ik je echt graag geholpen......
succes met het 'project' in juni  :thumb:

Joh geeft niet hoor! Ik zou nog eens mijn vader kunnen mailen, die zit ook in de metaal. Dat ik daar nou niet eerder aan denk....  :cool:

Liefs Martinique

10

ik heb er ook wel eens een glas voor gebruikt met dezelfde diameter.
Wel met stukje folie ertussen uitgestoken.

11

Of misschien kan je kijken bij een Gamma ofzo voor een grote rioolpijp en die dan in kleine stukjes laten zagen.
Geen idee of ze die in 7cm doorsnee hebben maar kan me herinneren dat we die in de keuken op de Hotelschool ook wel gebruikte voor desserts.

12

en misschien bij Dille en Kamille? daar heb ik ze zelf ook vandaan, was volgens mij ook niet zo duur.
succes iig

13

Yes, mijn vader kan ze gewoon zelf maken!! Scheelt weer ;)

Liefs Martinique

14

:thumb:

pluk de dag!