1

Onderwerp: 2 kleine of ieder een 1/2 taart, ideeen thuis uit Afghanistan

Volgende vrijdag (27e) komen mijn broertje en schoonzusje terug uit Afghanistan.
Hij is daar ruim 3 maanden geweest, zij een half jaar (met verlof van 2 weken).

Ze komen vrijdag aan en gaan ieder met hun eigen ouders mee voor 1 nachtje (wonen ruim 2 uur rijden van elkaar), daarna gaan ze weer naar hun eigen huisje.

Nu wil ik (natuurlijk) een welkom thuis taart maken en die aan mijn ouders mee geven, maar vind het wel leuk als mijn schoonzusje ook taart mee kan nemen met haar ouders.

Ik zit te denken om 1 taart te maken en dan ieder de helft meegeven, of toch maar ieder een klein taartje.

En wat zal ik er op maken? denk zelf lichte camouflage kleuren(beuge tinten), of de standaard kleuren (groen/bruin) als basis.
Tekst (nog steeds zonder uitstekers) en verder??????

alsvast bedankt voor het meedenken

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: 2 kleine of ieder een 1/2 taart, ideeen thuis uit Afghanistan

Het idee van 2 halven vind ik zelf erg leuk, ook heel symbolisch. Maar is het ook praktisch te vervoeren?
Ik zou kiezen voor de lchte kleuren. Gewoon omdat het welkom thuis is en ze uit de lichte kleuren komen (en waarschijnlijk ook omdat ik dat mooiere kleuren vind persoonlijk).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

vond zelf idd het idee van die 2 halve ook erg leuk, denk dat ik dan een grote en een kleine doos haal (bij de hema) en dan de taart in de grote doen (van te voren doorgesneden) en dan kunnen ze daar de ene halve in een kleinere doos doen. Of misschien maar 2 kleine doosjes en dan van te voren dorosnijden en 2 halfjes meegeven.

ga op zoek naar een plaatje van de lichte kleuren en dan kijken of ik ze kan maken met de kleurstoffen die ik heb.

meer ideeen?

4

Ik zou ook twee halve taartjes doen, maar ze dan w

Ik voel me een beetje kiezel...

5

g11ling schreef:

Ik zou ook twee halve taartjes doen, maar ze dan w

6

Half zwart half wit en hem dan doorsnijden op de scheiding. Dus niet recht maar in een beetje een ronde vorm.
Denk ik tenminste. Wel een leuk idee, heeft alleen niets meer met het leger te maken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

idd zoals ottolien het beschrijft!
Wil je het pers

Ik voel me een beetje kiezel...

8

bedankt voor je reactie.

weet niet of ik perse leger-thema wil, maar weet niet zo goed wat anders (was meer als ondergrond kleur).

ik wil er tijd in steken maar ga diezelfde dag (donderdag) nog een taart maken voor mijn neefje die zaterdag zn 6e verjaardag viert. Geluk is wel dat mijn man s nachts werkt dus dat hij overdag thuis is en onze jongens, 1 en 3 jaar, wat bezig kan houden (waarvan vooral de oudste het liefst mama wil helpen).

vind dat idee van yin-yang wel erg leuk, hmm nog maar ff bedenken hoe en wat.

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » 2 kleine of ieder een 1/2 taart, ideeen thuis uit Afghanistan