1

Onderwerp: strik voor jongen?

Ik wil voor een kennis een taart maken voor hun zoon,en wilde eigenlijk beetje oefenenen op een strik,maar kan dat wel voor een jongen?

2

Re: strik voor jongen?

Niemand?

3

Ja hoor, Natuurlijk kan dat. Dan moet je gewoon wat stoerdere kleuren doen, zoals dieproze ipv. babyroze. Jongens zullen dat ook harstikke leuk vinden!
Nou echt keigaaf dat je dit wilt doen! Hij zal wel verdraaid lekker worden

Groet Lizzy & Laura

4

Als je er een hele vrolijke strik van maakt met verschillende kleurtje en van die krulletjes erbij en vlaggetjes, ballonnetjes en confetti dan wordt dat denk ik heel vrolijk, ook voor een jongen.
Hoe oud is 'ie...?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Tom Poes schreef:

Als je er een hele vrolijke strik van maakt met verschillende kleurtje en van die krulletjes erbij en vlaggetjes, ballonnetjes en confetti dan wordt dat denk ik heel vrolijk, ook voor een jongen.
Hoe oud is 'ie...?

Hij word 12. weet jij misschien welke kleurtjes leuk zijn?

6

Rood geel blauw?
Blauw groen bruin?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Roze is ook een heel leuke kleur!
De meeste jongen vinden dat ook een mooie kleur.
Roze Blauw en Groen past ook wel leuk bij elkaar.

Groetiez Lizzy & Laura

een roze strik voor een jongen van 12? Zijn ze dan niet in de fase dat roze voor meisjes is en dus vies... (of in elk geval dat ze er niks mee te maken willen hebben)

persoonlijk vind ik een strik voor een jongen van 12 niet zo leuk, ik zou gaan voor iets stoerders (auto, pet, retro, etc).

Ik zou gewoon de strik maken en op een taartje bij de koffie thuis serveren of je schoonmoeder ermee verblijden of zoiets ;)

9

strik voor een jongen kan prima ,... als hij net geboren wordt ;)

Verder ga ik mee met Verliefd meisje.. een jongen van 12 zal een strik niet zo geslaagd vinden ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Eigenlijk ben ik het wel met verliefdmeiske eens....  En als je toch pers

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11 Laatst bewerkt door Lizzy&Laura (15-02-2009 22:57)

Een roze strik vinden wij juist wel leuk & wij kennen genoeg jongens van 12 die dat ook wel leuk vinden. Maar dan moet je geen babyroze nemen, maar dieproze. Bij dieproze zouden wij persoonlijk een wat stoerdere blauw doen. Het is ook heel leuk om voor een jongen een hartjestaart met bloemetjes en vlindertjes te maken!

Groetiezz Lizzy & Laura

12

Nee he ik twijfelde al hihi maar wil zo graag een strik taart maken hahahah

13

Ik heb een zoon van 12, nou daar hoef je echt niet met roze aan te komen zetten... Een strik zal ie ook al niet geweldig vinden, denk ik. Maar ik zou als je wel een strik doet wel echt stoere kleuren doen, zwart rood zilver goud enz..

14

Ik denk ook niet dat een jongen van 12 gelukkig gaat zijn met een strik, stoere kleuren of niet. absoluut geen roze.
Omdat eventueel als juist hip te apprecieren moeten ze toch net wat ouder zijn of meer maturiteit hebben.
Mijn zoon zat toen in zijn harry potterfase en zou zich generen voor zo een strik voor het oog van anderen.

15

wij zijn dertien en alle jongens uit onze klas vinden roze wel een hele mooie kleur. Ze dragen ook altijd roze polo's, roze vesten, roze broeken & natuurlijk roze crocs

Groetjes.

16

Dat van 13 jaar al lang duidelijk was...

17

ik zou zeker geen roze doen.. heel veel mannetjes zijn zo stoer op die leeftijd en generen zich bij de kleur roze..

18

is zou gewoon je strik oefenen en niet gelijk voor een taart maken.. als de mooi wordt kan je et altijd ff bewaren voor een taart en de taart bekleden in de style van et strik.

En een strik voor een jongen is niet zo erg.. als de taart eruit ziet als een echt cadeau dus vierkant.. met fondant deksel en zo.. en niet alleen een taart met strik Maar zeker geen roze :S  Ik heb 2 broertjes van 13.. en 4 neefjes van rond de leeftijd.. en de zouden mij echt kapot maken als ik hun een roze taart maak.  En een hartjes taart met vlinder hahaha ja dag... dat werkt mssn als je 13 ben en ben op zoek voor een vriendje maar eh not in the real world.

19

Ik heb voor mijn zoon die 8 werd een striktaart gemaakt. Zie mijn plaatje hiernaast. Als je geen al te zoete kleuren gebruikt, wordt het gewoon een feesttaart (vind ik dan he).

groetjes, Ageeth

20

Ik heb mijn zoon van 12 net een striktaart laten zien En nee niet eens een roze.
Hij is gek op taarten, maar een strik zei hij toch duidelijk NEE tegen.
Ik zou het risico niet nemen. Een strik kan altijd nog.
Mijn zoon kiest op dit moment duidelijk voor zwart en doodskoppen, en hij is echt niet de enige in zijn klas. Dat schijnt echt de trend te zijn.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

21

dank jullie wel voor het meedenken word dus geen strik hihih