1

Onderwerp: cupcakes en invriezen

Ik moet voor volgende week een stuk of 60 cupcakes hebben... maar omdat ik meerdere opdrachten heb voor de komende weken..wil ik de cupcakes dus van te voren bakken.... me kapsels vries ik dus altijd in... maar kan dat nu ook met cupcakes... ik denk de cake wel..maar hoe zit het met het papiertje??? blijft dat mooi als het uit de vriezer komt???? wie heeft dit al wel eens gedaan...
Ik hoop op een reaktie
alvast bedankt..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: cupcakes en invriezen

ik vries ze altijd in, maar moest vandaag 30 klaarmaken voor mijn kleindochter om morgen (dan is ze echt jarig) uit te delen. BAAAAALEN, want bijna allemaal zaten de papiertjes los. Ik word hier knetter van. Ze gingen mooi de vriezer in. Misschien dat anderen dat probleem niet hebben, maar ik had het  vandaag dus wel.

3

dan ga ik maar eerst ff testen denk ik....
en kun je ze ook gevuld al de vriezer inb doen..of kan ik dat beter daarna doen... zit echt een beetje met tijdnood die dagen dus ff plannen... ze zijn voor vrijdag s

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Ik heb gemerkt dat als ik ze in een vriezerzakje doe de papiertjes losser zijn dan in een diepvriesdoosje dus mocht je een grote doos hebben .....

Ik vries ze meestal ook in,maar de papiertjes laten nooit los!!!Worden wel een klein beetje kreulkelig!!Ik stop ze altijd in een pedaalemmer zak!!!

6

Je kunt de cupcakes de avond vantevoren afmaken hoor, 24 uur vantevoren kan wel, ik zou niet nog eerder afmaken, maar dat kan wel, dan heb ik ook gedaan met die van Joella en ze waren prima. (behalve die papiertjes dan, maar goed, net zoals de papiertjes los waren, moet ik het ook loslaten hahaha_

7

Heb vorige week gevulde cupcakes ingevroren.Ging goed.Na 't ontdooien heb ik ze pas gedecoreerd.
In het boek kindertaarten staat dat je cake 6wkn kunt invriezen. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!