Re: Blokkerbol in de aanbieding
Ik (en vele met mij) hebben er toch echt (vorig jaar) 8 euro voor betaald hoor, dus of wij zijn afgezet of hij is nu afgeprijsd?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Blokkerbol in de aanbieding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik (en vele met mij) hebben er toch echt (vorig jaar) 8 euro voor betaald hoor, dus of wij zijn afgezet of hij is nu afgeprijsd?
Hoi Sweetiepie,
Ik wist niet dat winkelcentrum paradijs een Blokker had !!!!!!!!! Dom Dom Dom, sla vaak dat winkelcentrum over omdat die zo klein is !!!!!! hihihi.
Dankjewel voor de tip !!!!!!
Groetjes,
Manika
Gelukt, ik ben nu ook de gelukkig bezitster van de bol. Nu eerst het forum uitpluizen naar tips voor het gebruik.
Hoi,
Nou ik heb hem nu ook, heb hem uit eindelijk in Hoofddorp bij Paradijs gekocht !!!!!!
Groetjes,
Manika
ik heb hem nog gevonden in de haagse beemden in breda.
Ik ben erg blij.
groetjes diana
Grappig een storm loop op de blokker bol, wat niets anders dan een simpele beslagkom is voor hun. Ze zullen wel denken bij Blokker...Ik had hem een paar maanden terug al gekocht toen hij ook in de aanbieding was en hier in Amsterdam zie ik hem nog steeds overal liggen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Blokkerbol in de aanbieding