Onderwerp: Blokkerbol in de aanbieding
Ik was net even in de blokker en daar was de 'Blokkerbol' in de aanbieding. Normaal kost hij volgens mij 8,95? en nu voor 4,95 euro. Ik weet alleen niet of het bij alle Blokkers is maar proberen kan altijd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Blokkerbol in de aanbieding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik was net even in de blokker en daar was de 'Blokkerbol' in de aanbieding. Normaal kost hij volgens mij 8,95? en nu voor 4,95 euro. Ik weet alleen niet of het bij alle Blokkers is maar proberen kan altijd!
wat is de 'blokkerbol'
Ik dacht een ronde bakvorm zonder gat, maar kon hem niet vinden
Wibbie
Hier kun je alles lezen van de 'blokkerbol'
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=1089
In princhipe is het een bakvorm in de vorm van een halve voetbal. Je kunt er van alles mee maken. (via zoeken in de show off op 'bolvorm' zie je een heleboel voorbeelden)
zou deze nu nog in de aanbideing zijn ? Staat hij in een folder ofzo ?
Joh ik heb geen idee maar er is fikse opruiming bij Blokker dus dat zal toch wel? En volgens mij staat hij niet in een folder. Mocht je hem gaan zoeken:
hij zit in een doos, is van het merk Le Chef en heet roestvrijstale beslagkom (er zit ook een garde bij)
Succes!
ik ga hem morgen zeker zoeken
Hier hadden ze hem helemaal niet...
Jammer....
Hoi,
Bij onze blokker wisten ze nergens vanaf, laat staan wat het was !!
Heb nog andere blokker afgelopen in bijliggende buurten , maar nee, ze keken me aan of ik gek was !!!! hihihi.
Dus je hebt echt mazzel.
Groetjes,
Manika
Ik heb hem vandaag gekocht. Hij zit in een doos, merk Le Chef.
Op de doos staat roestvrijstalen beslagkom doorsnede 25 cm met roestvrijstalen garde.
E 4,99.
Misschien als je daar naar vraagt. Succes.
Wibbie
Nou dan morgen vragen naar de Le Chef !!!!!!!
Kijken of ze het nu weten !!!!!!! hihihi
ook ik ben vandaag bij Blokker geweest, maar daar wisten ze er ook niets van en ik kreeg een beetje zuchtende melding dat er oooook geen folder liep op dit moment.... nou ja daar doe je het dan maar weer mee. Morgen nog even naar een andere blokker hier in de buurt
Nou geen Blokker bol ook niet van LaChef merk !!!!!!!!!
Nu eindelijk een man die wel ging zoeken voor me, maar hij kan zich niet herinderen dat die het verkocht en als die dat had zei hij dat dan misschien een oude aanbieding was !!!!!!
Helaas en de mensen die hem wel hebben veel plezier ermee !!!!
Groetjes,
Manika
Het weet wat he die Blokker Bol!! Ik zal een plaatje van de doos plaatsen misschien helpt het? Dan weet je in ieder geval waar je naar moet zoeken! En voor zover ik weet heeft hij niet in een krantje ofzo gestaan maar is het gewoon vanwege de 'mega' opruiming van Blokker.
Ik wilde hem ook kopen en bij ons in breda en oosterhout hadden ze hem niet meer en ik kreeg de indruk dat ze eruit gingen. Ik hoop dat ik hem nog een keer tegenkom bij een andere blokker.
groetjes diana
Hoi,
Nou nee die hadden ze dus niet meer !!!!!! Nergens meer !!!!!!
Maar ik weet dat na de zomer Blokker altijd in de jaarbeurs hallen in Utrecht MEGA magazijn opruiming houdt, dan ga ik daar tegen die tijd kijken !!!!
LeChef heeft goede merken, die koekjes spuit zag ik ook, maar niet gekocht want vind eigenlijk met de hand maken toch leuker!!!!!!!!
Bedankt voor de foto.
Groetjes,
Manika
In Utrecht en in Hilversum hadden ze hem nog wel. In Hilversum stond hij gewoon voor 4,99 in het schap, niet afgeprijsd of iets.
Wat me wel op viel in Utrecht was dat ze hem niet hadden in het grootste filiaal maar wel in de kleintjes. In de kleinere hebben ze zowiezo meer bakspullen.
groetjes, Antoinette
In Veldhoven verkopen ze hem ook gewoon in de kleine blokkers
Nou ik heb hm vandaag ook gevonden.... vond hem zelfs nog best groot !!, van het weekend maar uitproberen denk ik
Ik heb hem ook gekocht al moet ik eerst nog leren hoe een taart te maken. Maar ja zonder materiaal kom je ook nergens. De bol was hier niet bijzonder in de aanbieding ofzo hoor en stond gewoon in het schap voor €4,99. Ik hoop in mei zo ver te zij er een prinsessetaart mee te kunnen gaan maken al lijkt me die wel erg moelijk
Helaas is mijn zoektocht naar de bol nog niet ten einde. Heb de blokkers in Aalsmeer en Nieuw Vennep al ondersteboven gehaald, volgende op het lijstje is Hoofddorp. 3maal is scheepsrecht, toch?
Ik heb hem gisteren in Amsteveen nog kunnen vinden. De verkoopster wist meteen waar ik het over had toen ik naar "de roestvrij stalen beslagkom van Le Chef" vroeg. Ik ga volgende week een verjaardagstaart voor mijn papa maken (83 jaar!) en dat ga ik met de Blokkerbol proberen!
3 maal is niet altijd scheeprecht, maar niet opgeven loont toch. Morgen ga ik "mijn" blokkerbol ophalen bij het 5e filiaal wat ik heb gebeld en waar ze hem apart gezet hebben. Kan ik ook aan de (be)slag.
Hoi Sweetiepie,
Hoofddorp heeft het het ook niet meer !!!!!! Ze kenden het niet eens !!!!!
Ze zeiden : we zijn de grootste blokkker van Nederland maar we kennen het niet !!!!!!
Toch raar dat het zo verschillend kan zijn !!!!!!!
Succes met je zoektocht want ik kom ook uit jouw omgeving !!!!!
Groetjes,
Manika
Hoi Manika,
Laat het filiaal waar ik het morgen op kan halen in Hoofddorp zijn!!!!!
De verkoopster zei dat ze " nog stapels " had staan.
Mocht je er dus ook 1 willen kopen is jouw zoektocht bij deze ook ten einde.
Het adres:
Muiderbos 168
volgens mij is het in winkelcentrum Paradijs in Overbos
Hallo allemaal,
Ik ben vanmiddag bij Blokker geweest en hij kost inderdaad 4,95 euro, dat is de normale prijs.
Groetjes, Rona.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Blokkerbol in de aanbieding