1

Onderwerp: How to poes boetseren

Wie heeft die voor mij? Met de zoekfunctie kreeg ik meerdere berichten dat meerdere forumleden het gescand hebben uit een boekje, maar de echte how to stond er niet tussen. Heb al wel het filmpje gekeken, maar vind plaatjes altijd makkelijker... Hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Amor Vincit Omnia

2

Re: How to poes boetseren

Heb je ook gekeken op die heeeele lange lijst van how-to's ???

Ik kijk altijd gewoon naar een leuk plaatje van een (echte of geboetseerde) poes, en maak dat dan een beetje na. Dat gaat ook prima hoor.

Mijn website: Presentaart

3

In die heeeele lange lijst van how to's staat het filmpje. Ik heb dus wel al een idee hoor en namaken lukt ook wel aardig denk ik, maar het is zo handig om het in plaatjes te hebben... :o  ;)

Amor Vincit Omnia

4

Wat voor poes wil je? Wat vind je van die van Debby Brown? (op deze taart) Daar heb ik de howto wel gescand van op mijn pc staan.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Die zou ik graag van je ontvangen Marianne!!! Alvast mijn hartelijke dank!!!

Amor Vincit Omnia

6

marianne zou je die ook naar mij willen opsturen alstjeblieft?

gr kim

7

you've got mail!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

8

marianne zou je hem mij ook willen toe sturen, ben een grote poesen fan. vind ze zo leuk.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

9

kun je m niet gewoon bij de how-to's plaatsen? Ik vind ze ook wel leuk namelijk!

Ik voel me een beetje kiezel...

10

Ik lees niet elke keer elk topic, dus ik heb van niemand hier gelezen dat je iemand heb wilde, allen van degene die mij hebben gemaild. (en dan nog ben ik nog niet tot mailen gekomen O-) ).

g11ling schreef:

kun je m niet gewoon bij de how-to's plaatsen? Ik vind ze ook wel leuk namelijk!

Nee, het is een scan uit het boek van Debbie Brown, dat vind ik niet zo passend bij de howto's :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Marianne schreef:

Wat voor poes wil je? Wat vind je van die van Debby Brown? (op deze taart) Daar heb ik de howto wel gescand van op mijn pc staan.

Hoi Marianne als je de how to nog hebt zou je die ook naar mij kunnen mailen? Alvast bedankt!

12

Mag ik vragen  :o om hem ook naar mij te mailen?

Alvast bedankt!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

13

En ook ik zou hem graag ontvangen, wanneer je daar de tijd voor hebt.
Alvast bedankt.  :thumb:

Help mijn vrouw heeft een hobby