1

Onderwerp: Biscuit of cakemix

Hallo allemaal,

Ik heb zelf pas twee taarten gemaakt, met veel hulp van het internet..
Nou wil ik weer een taart maken, maar ik vraag mij af of je ook in plaats van biscuitmix cakemix of iets anders kunt gebruiken??
Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

Re: Biscuit of cakemix

Denk dat je van alles zou kunnen gebruiken .. maar bisquit is wel het makkelijkste om te bekleden.. en je hebt ook verschillende smaken.. dus dat kan allemaal..!!

Bijna waar ik zijn moet....

3

oeps, dit bericht had eigenlijk onder een ander kopje gemoeten.

4

Volgens mij is het zo, dat biscuit gewoon een stuk lichter (er zit geen vet in) en minder zoet is, zodat je je wat meer te buiten kunt gaan aan vulling en bekleding. Ik denk dat cakemix het geheel misschien te zwaar en te zoet maakt? Gewoon een kwestie van uitproberen, h

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Dat is waar, ik kan het proberen. Maar ik dacht misschien heeft iemand het al eens geprobeerd...vandaar.
Maar bedankt!

6

Ik heb wel eens een cake bekleed met marsepein. En zo gek als ze waren van de biscuit taart (met marsepein), deze hoefde ze niet. Ik denk dat het gewoon teveel voor ze was.
Zoete (en vette cake) met ook hele zoete marsepein. Kindren zijn meestal heel eerlijk in deze dingen. Tijdens het bekleden heb ik niet zoveel verschil gemerkt.
Het is en blijft vooral een kwestie van smaak.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

makatralsy schreef:

Volgens mij is het zo, dat biscuit gewoon een stuk lichter (er zit geen vet in) en minder zoet is, zodat je je wat meer te buiten kunt gaan aan vulling en bekleding. Ik denk dat cakemix het geheel misschien te zwaar en te zoet maakt? Gewoon een kwestie van uitproberen, h

Mijn website: Presentaart

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Biscuit of cakemix