Onderwerp: 460 taartlinks heb ik al op mijn linksite....
...Maar ik wil er nog veeel meer! Wie wil me helpen?
Ik ben vooral op zoek naar leuke links voor boetseer-, 3D- en bloemen-howto's, inspiratiesites en tips en trucs. Ik heb maar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » 460 taartlinks heb ik al op mijn linksite....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben vooral op zoek naar leuke links voor boetseer-, 3D- en bloemen-howto's, inspiratiesites en tips en trucs. Ik heb maar
Geweldig die howtos, ik had er al heel veel van hier op de site.
Maar op jou site staat het mooi bij elkaar
Als ik iets nieuws vind laat ik het je weten.
Wat een geweldige site. Alles mooi op onderwerp.
Ik ga hier zeker vaak naar kijken. Bedankt dat we er naar mogen kijken.
Super, bedankt hiervoor.
Heb ik nog een vraagje, ik heb vorig jaar een site gezien die ik vergeten ben op te slaan. Op deze site was een complete beschrijving hoe een grote stapeltaart te maken met verschillende kleuren, technieken, frutsels en tierelantijnen. Echt een mega taart waar ze 5 dagen over deed. Herkent iemand dit en weet iemand waar ik dit kan vinden. Het was een Engelstalige site.
alvast bedankt
Ha, ik ga zeker ook eens neuzen tussen jouw linkjes!!!
Me too..:lol:
mag ik ook tussen de linken??? thanx....
Ik had je al onder mn favorieten Jozien Helemaal leuk!!!
Zal mn favorieten eens over je site halen en kijken of er iets anders tussen zit.
Lijkt me sterk van de lijst die jij hent......
maar er staan er toch een boel op???ik ben kvk dus een bedrijf??
want ik zie meer kvk-ers staan onder inspiratie en taartensite???
Ik heb je opgeslagen!
ik heb je bij favorieten opgeslagen, en mijn site is in de maak, dus binnenkort wil ik er ook graag bij!!!
Toevallig had ik gisteren net op jou site zitten neuzen, echt helemaal super!
kijk daar heb ik wat aan geweldig bedankt
Hee Jozien.... dit is nog een goede voor inspiratie. Schijnt toch een behoorlijke beroemde te zijn. Norman Davies. Site : http://thesweetlife.com
Super, bedankt hiervoor.
Heb ik nog een vraagje, ik heb vorig jaar een site gezien die ik vergeten ben op te slaan. Op deze site was een complete beschrijving hoe een grote stapeltaart te maken met verschillende kleuren, technieken, frutsels en tierelantijnen. Echt een mega taart waar ze 5 dagen over deed. Herkent iemand dit en weet iemand waar ik dit kan vinden. Het was een Engelstalige site.alvast bedankt
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt Was een beetje oosters qua sfeer op het laatst, toch? Ik heb flink rondgesnuffeld om hem op te snorren maar het is me niet gelukt Maar ik heb wel weer nieuwe links gevonden voor op de site
maar er staan er toch een boel op???ik ben kvk dus een bedrijf??
want ik zie meer kvk-ers staan onder inspiratie en taartensite???
Daar heb je gelijk in. Waarom ik had aangegeven dat ik geen individuele taartmakers opneem is dat ik vooral tips, trucs en inspiratie wil bieden voor mensen die taart decoreren, niet een site worden waar mensen terecht kunnen die op zoek zijn naar een taart. Maar als je erbij wilt tussen de inspiratie-links, zou dat kunnen
Hee Jozien.... dit is nog een goede voor inspiratie. Schijnt toch een behoorlijke beroemde te zijn. Norman Davies. Site : http://thesweetlife.com
Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, die komt erbij, dankje
Jozien
maaike schreef:maar er staan er toch een boel op???ik ben kvk dus een bedrijf??
want ik zie meer kvk-ers staan onder inspiratie en taartensite???Daar heb je gelijk in. Waarom ik had aangegeven dat ik geen individuele taartmakers opneem is dat ik vooral tips, trucs en inspiratie wil bieden voor mensen die taart decoreren, niet een site worden waar mensen terecht kunnen die op zoek zijn naar een taart. Maar als je erbij wilt tussen de inspiratie-links, zou dat kunnen
is goed, inspiratie kan ik wellicht bieden dat zou leuk zijn. Bedankt Jozien!
Nou was ik net bezig mijn favorieten te ordenen, om eens een lijstje te maken met inspiratiebronnen...... Ik zie vaak interessante sites (meermalen) voorbijkomen. Het lijkt me hierbij ook handig een totaaloverzicht te hebben. Weet je gelijk ook welke topsite al eerder aan bod is geweest. Lijstje is nog niet af. Waarschijnlijk heb je de meeste inspiratiesites zelf al. Maar als er nieuwe tussen staan, laat ik je dit zeker weten.
tjonge Jozien, wat een schat aan informatie. Wat gaaf dat er mensen zijn die het geduld op kunnen brengen om dit allemaal zo te verzamelen en te ordenen. En nog gaver dat anderen dat dan ook mogen gebruiken. Dank!
ja ik had je site al eens gevonden en stond al bij mijn favorieten
jeetje wat een werk moet je hier aan hebben gehad om samen te stellen, super dat we het ook mogen gebruiken.
Jaaaaaa!!!! Dit is helemaal geweldig!
Als ik iets vind dan laat ik het ook zo snel mogelijk weten.
Oh dit is echt geweldig, hij staat bij mijn favorieten
Jozien heb je deze al http://www.fancyflours.com/ .Ze hebben nu een leuke online newsletter over pasen. Leuke inspiratie voor degene met een printer.Je vind er ook howto's en recepten, dus je kan hem bij van alles indelen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » 460 taartlinks heb ik al op mijn linksite....