1

Onderwerp: Welke merk jam gebruiken jullie als vulling?

Tja de vraag staat er al ;)
Alvast bedankt.

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

2

Re: Welke merk jam gebruiken jullie als vulling?

ik gebruik altijd de extra voordeel potten van AH, vind ik het lekkerste om mee te werken maar ik denk dat het voor iedereen anders is.

3

Ik vind de jam van de Aldi het lekkerst smaken en werken!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

die voordeel potten van de ah wel eens, maar d ejam van de aldi is inderdaad ook erg lekker, mijn favo blijft toch de jam van bonne maman :P

5

Zelf gebruik ik vaak Plus appetit (div.smaken), toevallig vandaag de smaak peer-kaneel errug lekker.

6

soms de allergoedkoopste, soms bonmaman, soms zelfgemaakte.

7

Altijd Hero :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Alle soorten, smaken en merken, zolang het maar geen 'light'jam is, want die is te waterig en dan trekt ie in het biscuit :S

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Ik heb laatst van hero de frambozenjam genomen.
Die is er niet in goedkopere merken toch?
Toen ik hem in de taart gedaan had, merkte ik ineens dat ik per ongeluk de light had genomen.
Taart was heerlijk, en niet waterig. Ik heb er dan ook maar een dun laagje gepureerde en gezeefde jam op gedaan, daarop bc met lepels gelei.

10

zelfgemaakte bramenjam is bij ons favoriet. Maar ik gebruik ook andere jams, merk maakt me eigenlijk niet uit. En natuurlijk Lemon curd!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

De goedkoopste.. :P En hij is heeeerlijk!

Groetjes Laura!

12

Hero Fruitzacht. Ik moet geen pitjes in de taartvulling en de jam van Fruitzacht is dan lekker makkelijk :D

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

13

Ik maak alle jams zelf, het hele jaar door is er genoeg fruit te vinden wat lekker is, een tip voor degene die een broodbakmachine hebben.

maak de jam gewoon daarin, heel makkelijk en bij een goede machine staat het ook bij het menu

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

christol schreef:

Ik maak alle jams zelf, het hele jaar door is er genoeg fruit te vinden wat lekker is, een tip voor degene die een broodbakmachine hebben.

maak de jam gewoon daarin, heel makkelijk en bij een goede machine staat het ook bij het menu

ik heb een BBM, ook zien staan bij het menu maar geen idee hoe je daar dan jam in zou moeten maken
Zou je het eens willen uitleggen (gewoon kort hoor)

alvast bedankt! Slimidee !

15

ik gebruik altijd de hero ..
hij is lekker stevig en dat vind ik wel fijn werken . ik heb ook wel eens de jam van boni huismerk gehad . maar die was zo waterig :S

16

Quino aardbeien- en abrikozenjam van Deen en de jam van de Aldi werkt ook lekker.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

witje75 schreef:

Toen ik hem in de taart gedaan had, merkte ik ineens dat ik per ongeluk de light had genomen.
Taart was heerlijk, en niet waterig. Ik heb er dan ook maar een dun laagje gepureerde en gezeefde jam op gedaan, daarop bc met lepels gelei.

Bij onze Emte supermarkt hebben ze eigen merk frambozenjam in grotere potten dan die van Hero... die haal ik dan dus, hij is net zo lekker. Moet je wel een Emte hebben...;)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

18

lilo schreef:
witje75 schreef:

Bij onze Emte supermarkt hebben ze eigen merk frambozenjam in grotere potten dan die van Hero... die haal ik dan dus, hij is net zo lekker. Moet je wel een Emte hebben...;)

Helaas nog nooit van deze winkel gehoord.

19

C1000 en AH huismerk, want daar doe ik mijn boodschappen, en de jam bevalt me goed.
Laatst wel een lekkere mango passievricht jam in mijn taart gedaan, die was wel van Hero dacht ik.

20

Ik gebruik van alles... De van de lidl vind ik niet zo lekker maar de aldi wel.. als ik bij AH ben koop ik de voordeel potjes.. en bij super de boer koop ik gewoon hero.  Ik blijf nooit echt met 1 merk

21

Ik heb tot nu toe ook van alles gebruikt... De meeste taarten waren voor anderen dus heb ik niet geproeft, maar als ik de jam zo probeer vind ik alles lekker ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

22

witje75 schreef:
lilo schreef:
witje75 schreef:

Helaas nog nooit van deze winkel gehoord.

Ze hebben dezelfde acties als De Golf, misschien wel van die supermarkt gehoord ?

23

Ik haal mijn spulletjes altijd bij de Jumbo, zo ook de jam. Op de 4 vruchtenjam na, haal ik alle jam van hun huismerk O'lacy. Niets over te klagen en de 4 vruchten jam haal ik wel van Hero.

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

24

verliefdmeiske schreef:
christol schreef:

ik heb een BBM, ook zien staan bij het menu maar geen idee hoe je daar dan jam in zou moeten maken
Zou je het eens willen uitleggen (gewoon kort hoor)

alvast bedankt! Slimidee !

Ik doe het via de stand Jam die op mijn broodbakmachine staat, vruchten wel eerst in kleine stukjes hakken en dan geleisuiker met wat citroensap erin en laat het maar door de machine doen,

mijn vriendin heeft een broodbakmachine waar die functie niet op staat en dan zet je hem op volkorenbrood, doet tie eigenlijk hetzelfde

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

christol schreef:

Ik doe het via de stand Jam die op mijn broodbakmachine staat, vruchten wel eerst in kleine stukjes hakken en dan geleisuiker met wat citroensap erin en laat het maar door de machine doen,

mijn vriendin heeft een broodbakmachine waar die functie niet op staat en dan zet je hem op volkorenbrood, doet tie eigenlijk hetzelfde

dank je wel! Het klinkt inderdaad heel makkelijk! Ook maar eens proberen! Ik ga dadelijk meteen geleisuiker halen! Nog 1 vraagje. Wat is de verhouding geleisuiker, vruchten, citroensap? Valt het op dat ik nog nooit jam heb gemaakt ;)