1

Onderwerp: Banaan..

Als je nu verse banaan zou gebruiken...door botercrem

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Banaan..

Besprenkelen of onderdompelen in citroensap gaat het bruin worden tegen. Persoonlijk vind ik banaan erg lekker in taarten met chocolade :9

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

ik heb banaan ook gesprenkeld met citroen. Toen de taart in de vriezer gedaan.
Helaas, een bruine vulling gekregen.
Misschien te weinig citroen gebruikt, of kan het niet ingevroren worden.

4

weet ik niet zo goed. ik heb de patidesse banaan en die is heerlijk als je het ergens doorheen doet! en het wordt zeker niet bruin!

5

Je kan bij vullingen kijken, daar staat een bananenvulling bij. Daar voeg je ook citroensap aan toe.
Succes!

Groetjes Barbara

6

Hoi Chantal, mischien een stomme vraag maar wat is een patidesse banaan(is dat een soort poedervorm of aroma)???

chantal1980 schreef:

weet ik niet zo goed. ik heb de patidesse banaan en die is heerlijk als je het ergens doorheen doet! en het wordt zeker niet bruin!

7

Patidess is het merk van de 'smaakjes' dat de webshop verkoopt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

het is een vloeibaar en heel plakkerig spul wat je overal doorheen kunt gooien. het is er in heel veel smaakjes in de webshop! en ze zijn allemaal lekker :)

9

De bananenvulling van de recepten heb ik laatst gemaakt, maar die werd ook bruin ondanks het sap dat erbij ging

mijn creaties zijn te zien op http://loesiepie.mijnalbums.nl

10

Bedankt, ga ik zeker onthouden!!!

chantal1980 schreef:

het is een vloeibaar en heel plakkerig spul wat je overal doorheen kunt gooien. het is er in heel veel smaakjes in de webshop! en ze zijn allemaal lekker :)