1 Laatst bewerkt door Bakvisje (10-02-2009 13:35)

Onderwerp: dulche de leche - waar te koop ??

Ha ladies,

Ik wil morgen een taartje vullen met o.a. dulche de leche, maar hier in de C1000 kennen ze die gecondenseerde melk niet, bij de Aldi ook niet. Waar kun je dat kopen. Iemand enig idee ??

Alvast mijn dank !

groetjes
Marjolein

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.

2

Re: dulche de leche - waar te koop ??

ik heb het van het merk oma gekocht en dan bij een grotere ah. Het staat bij de zoetigheid voor op het brood!!!!!!

3

anstart schreef:

ik heb het van het merk oma gekocht en dan bij een grotere ah. Het staat bij de zoetigheid voor op het brood!!!!!!

bedankt, ga zo de stad dan maar in !

groetjes

4

Zelf maken? Blikje gecondenseerde melk (wel met toegevoegd suiker) in een pan met water zetten..deksel erop..aan de kook brengen en een paar uurtjes laten koken. Wel zorgen dat het blikje onder water blijft staan. Daarna helemaal laten afkoelen en je hebt dulche de leche.

5

Valy schreef:

Zelf maken? Blikje gecondenseerde melk (wel met toegevoegd suiker) in een pan met water zetten..deksel erop..aan de kook brengen en een paar uurtjes laten koken. Wel zorgen dat het blikje onder water blijft staan. Daarna helemaal laten afkoelen en je hebt dulche de leche.

ja sorry ik bedoelde natuurlijk niet de d de l kopen maar die gecondenseerde melk....

6

o haha..verkeerd begrepen. Ik koop het gewoon bij de AH..van Friesche Vlag. Het staat wel op een rare plaats..dus ik zou er even naar vragen. Of heb je het inmiddels gevonden?

7

Bij ons staat het bij de toko spullen zeg maar.

8

c 1000 heeft het bij ons ook, gecondenseerde melk dus! staat inderdaad wel op eigenaardige plek. Naast alle kruidige mixen voor rijst en wel vlak bij de koffiemelk, dat dan weer wel!

groetjes,
Marije

9

Hoi bij ons verkopen ze bij de C1000 ook Dulche de Leche van Oma
bij het broodbeleg
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

10

Hier bij super de boer kan je gecondenseerd melk kopen ligt bij de houdbare melk/koffie melk en zo.  Ik heb nog een blikje in de kast zitten ;) maar ik ben iets verder weg als de supermarket denk ik :D

11

Bij ons ligt het in de supermarkt ook bij de koffiemelk etc :)

Groetjes Laura!