Onderwerp: waar staat taart op?
Hallo.
Ik ben echt een beginner en wil graag weten waar je als de taart echt helemaal af is hem opzet. Zie allemaal van die leuke platen met verschillende kleurtjes op de foto's
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar staat taart op?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo.
Ik ben echt een beginner en wil graag weten waar je als de taart echt helemaal af is hem opzet. Zie allemaal van die leuke platen met verschillende kleurtjes op de foto's
Hoi,
je kan bij de karwei een grote plaat (spaanplaat, MDF, maakt niet zo veel uit) kopen, en die in stukken (laten, hihi) zagen. Mooi cadeaupapiertje erom, en klaar!!
Succes ermee, groetjes Mariska.
of je haalt dozen bij de supermarkt en knipt daar stukken uit die je inpakt met papier:)
zoals de andere hierboven beschreven, maar ik zou de taart op de plaat bekleden hoor, want als hij af is, is hij vaak nog maar lastig te verplaatsen
Bedankt voor alle tips, maar wat voor een grote kun je de plaat het beste makern.
Karton lijkt mij alleen niet zo heel stevig , zakt hij daar dan niet door.
Neuh, door een bodem van een stevige doos zakt hij niet hoor
gewoon op een taartkartonnetje. te koop bij de webshop.
Ik gebruik ook houten platen die ik inpak in cadeaupapier en daarna nog cellofaan. Mijn man is interieurmaker en neemt de restpartijen van zijn werk in vierkante plaatjes gezaagd mee. Ideaal en heb ze nu dus in alle maten (nog meer opslagruimte moeten zoeken )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar staat taart op?