1

Onderwerp: sugercraft gun vraagje

Hoi!

Net al meerdere topics bekeken & gelezen, maar de vraag die ik niet duidelijk krijg is:

twijnt de sugarcraftgun?
Met andere woorden: draait de scg twee sliertjes inelkaar tot 1 gedraaid koordje?

groetjes Sas

ps: Ik heb een kleipistool met inderdaad erg veel letterlijk pijn en moeite werk, en twijfel erg over de sugarcraftgun... Ik zou het heerlijk vinden als ik niet na 3 ccs teveel pijn heb om verder te gaan, maar wordt afgeschrikt door de prijs en de vele verhalen over eigenwijze veertjes/klepjes/verbogen matrijzen... Of valt dat toch wel mee en weegt dat op tegen de prijs?

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

2

Re: sugercraft gun vraagje

ik ben er zeer tevreden over.
maar of je een gedraaid koordje er mee kan maken ???
Ja wel 2 aparte slierten die je zelf in elkaar draaid

3 Laatst bewerkt door Tasch (09-02-2009 21:27)

Hallo,

Je moet het geheel zelf draaien maar het ziet eruit alsof er drie sliertjes uitkomen. Ik heb er zelf een en wil hem niet meer kwijt. Het kan soms een eigenwijs ding zijn, maar hij is ook erg handig.

groetjes Natascha

4

Met

5

Ik ben zeer blij met de sugargun ook al heb ik hem niet zo lang

Volgende tips zullen het zeker vergemakkelijken

werk met marsepein en voldoende crisco
ga niet overhaast lopen knijpen maar ga rustig te werk
Werk de dop aan de achterkant ( aan het eidne van het metalen staafje) een beetje mee (dus beetje tegen aan duwen met vrije hand)

oefenen oefenen oefenen en geduld :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

De kleispuit kan ook 3 sliertjes maken, die je dan zelf moet draaien.
Als je de marsepein in de magnetron lauw laat worden, werkt hij al veel makkelijker.
Als je dan ook nog crisco gebruikt, werkt hij echt niet veel zwaarder dan de sugargun.

Bedankt! Ik denk dat het een beetje draaien van 1(=3) sliert makkelijker is dan met meerdere losse... en oefenen: ja hoor nog een jaar of eh...60!

Ik zal 'm bij de volgende bestelling weer in het "wagentje"gooien... misschien dat Niels 'm er dan w

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl