1

Onderwerp: Er is iets mis met Spiderman..maar wat???

Help..ik heb vanmiddag deze Spiderman gepuzzeld en vond het behoorlijk lastig. Nu is hij af, maar ik zie er iets aan...er is iets mis met Spidy..maar wat??? Ik kan mijn vinger er maar niet opleggen...zit er waarschijnlijk al te lang naar te kijken. Wie kan mij helpen?????

Alvast bedankt!!!!

Groetjes Monique
http://i40.tinypic.com/2gvowg0.jpg

Re: Er is iets mis met Spiderman..maar wat???

hij heeft geen mond en neus....???

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik zie ook wat aan het gezicht, ingevallen wangen ofzo.
Maar echt alleen omdat je het vraagt, als hij op een taart had gelegen had ik er niks van gezien.

4

:) Die heeft hij volgens mij ook niet..ha ha lekker handig..hoe kun je dan taart eten...:lol:

5

Wendy artc131 schreef:

Ik zie ook wat aan het gezicht, ingevallen wangen ofzo.
Maar echt alleen omdat je het vraagt, als hij op een taart had gelegen had ik er niks van gezien.

Ik heb het gezeicht inmiddels ook iets langer en smaller gemaakt..scheelt iets..

6

niks meer aan doen, hij ziet er super gaaf uit.

Ik heb in de taartenparade gekeken naar spiderman puzzels, en zag daar ook geen mond of neus.

Super :thumb:

7

zijn ogen zijn wat aan de kleine kant denk ik, en idd het is net of zijn hoofd is ingetrokken.

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Was ook mijn eerste reactie: het wit van de ogen is (te) klein, waardoor het gezicht er anders uit ziet. Puzzel is verder wel mooi.

Groet, Jolanda

9

Dames bedankt voor de tips. Ik ga de ogen iets groter maken en het hoofd iets boller zeg maar dat deze er beter uitkomt..nu is het inderdaad net of het hoofd ingetrokken is. Kijken of het werkt..ik ga er morgen weer mee aan de slag!! :thumb:

10

hij is goed volgens mij!

11

ik vind hem kei gaaf