Onderwerp: vandaag ff icing geprobeerd.............pfff pfff
Zo vandaag voor het eerst icing geprobeerd en meteen maar vlinders gemaakt, nou ja gemaakt? Eerder misbaksels van de natuur. pff best moeilijk hoor. Ik heb het met een spuitzak gedaan en dan het kleinste rondje. Ik denk dat de icing iets te dik was, er bleven ook van die kleine piekjes daar waar ik begon en eindigde. Ik had natuurlijk geen klein spateltje, dus met een theelepeltje ingevuld, nou geen succes hoor! Het bleef echt pieken, terwijl ik deze met meer water had aangemaakt. Was denk iets te bang dat het te dun zou worden. Vind het voor iedereen petje af hoor, hoe jullie die mooie vlinders maken. En tja dan ontbreekt natuurlijk die vaste hand, leek wel of ik aan het afkicken was... ik trilde als een blad aan de boom.
Als jullie nog tips hebben, hoor ik het heel graag. Moet voor donderdag de 12e vlinders hebben. Oja heb ook even van restjes fondant geprobeerd roosjes te maken en dit ging me redelijk af. Ik vond het heel wat van mezelf hahahaha. toch iets wat redelijk goed lukte. Als mijn frankensteintjes (vlinders) gedroogd zijn maak ik heel, heel, heel misschien wel een foto, dan kunnen we even lachen met z'n allen.
Zo ff lekker van me af zitten lulllen....
groetjes en fijne avond
leafs fan pietie