1

Onderwerp: Morgen naar Kaufland,wat moet ik zeker kopen?

Hoi dames

Ik ga morgen ff naar kleve naar kaufland
zijn er dingen die ik moet kopen die ik nodig heb om te decoreren
ik ben een beginner en heb nog niets in huis buiten een springvorm,paletmes en bakpapier

2 Laatst bewerkt door jojade (02-02-2009 20:54)

Re: Morgen naar Kaufland,wat moet ik zeker kopen?

taartencreme van oetker, taartkartons,alles wat je leuk en lekker lijkt in de rij met bakspullen.Ik had het al in het andere topic gezegd,maar rij een half uurtje door naar oberhausen ,als je van de grote weg afkomt naar rechts en bordjes bero volgen.En als je in kleve gaat moet je naar alletwee de kauflands gaan .hebben verschillende spulletjes.Ze zitten niet zo ver uit elkaar.En vlak bij 1 van de twee zit ook een aldi s

3

hoi claudia,
Ik ben benieuwd
woon in de buurt,maar ben er nooit geweest.
heb er echt zin in.

4

Ben vandaag geweest .Oberhausen kleve en emerich. haha Ik heb weer flink ingeslagen.

5

Ook nog heerlijke (trempeer) siroop zoals witte chocola. Hier bij groothandel te koop, maar duurder. En leuke doosjes met "zebra" chocolade rolletjes, leuk voor garnering. En kleine chocoladebakjes om de restjes vulling in te stoppen en zo heerlijk op te snoepen.....
Heel veel soorten jam hebben ze, kan ik me herinneren. En tig soorten kant-en-klare taartmixen. Ik heb er wat meegenomen, maar het staat nog onaangeroerd in de kast.

Winkel ze in ieder geval!

Groet, Jolanda

6

Hoi dames

Ik ben geweest en het was magisch,ik wilde het bijna uitgillen van de pret..hahah heb de hele winkel meegesjouwd.
Sommige dingen verstond ik echt niet en heb ik maar laten liggen
Heeft iemand enige aanraders welke jam je kan gebruiken voor vulling
Het was echt supergoedkoop in tegenstelling tot Nederland

7

Leuk he.Waar ben je nu geweest?
Wij doen regelmatig boodschappen bij kaufland.het is veel goedkoper dan hier en alles is daar lekker haha.

8

Ik ben in flutstraat geweest zonder enig woordje duits te spreken,hihi.ich lerne jetzt
Ik heb trouwens net mijn eerste taartje klaar...was wel ok

9

In oberhausen is ie veel groter en uitgebreider en je kan nog met de roltrap naar boven.Dan is het in kleve maar een klein winkeltje.En het is niet zoveel verder.

10

ok
op naar oberhausen...