1

Onderwerp: Tappits..

Heb de zoekfunctie al doorgespit, maar mijn antwoord nog niet gevonden.
Heb de hoofdlettertappits, en daar zit een soort liniaaltje bij zonder letters...
Mijn engels is dus 3x niks, en heb hier en daar al gezocht, maar hoe moet je die gebruiken dan?
Tot nu toe druk ik ze steeds gewoon uit, maar dat ding zal er niet voor niks bij zitten denk ik?

Alvast dank voor jullie antwoorden!

2

Re: Tappits..

Dat liniaaltje gebruik ik nooit.

Maar hij is wel handig om de lussen van strikken mee te maken, lekker allemaal even groot :lol:. Niet weggooien dus :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Dat lege liniaaltje is oorspronkelijk bedoeld om je reepjes van te maken waar je daarna je letters uit kunt uitdrukken...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Dat lege lineaaltje is inderdaad voor vanalles handig - maar voor tappits gebruik ik hem niet :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Tom Poes schreef:

Dat lege liniaaltje is oorspronkelijk bedoeld om je reepjes van te maken waar je daarna je letters uit kunt uitdrukken...

Nou ja zegggggggggggggggg!
Echt NOOIT geweten! Ik gebruik ze om lussen voor een strik mee te maken en verder zijn ze maar een lig in de weg :)

6

He, bij de funky tappit zat geen leeg lineaaltje........ :( Lijkt idd handig voor de strik.

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

7

Ahaaa, weer wat wijzer geworden :), ik hoef ze dus idd niet daarvoor te gebruiken..
Bedankt!

8

sariebary schreef:

He, bij de funky tappit zat geen leeg lineaaltje........ :( Lijkt idd handig voor de strik.

Nee, de letters van de funky zijn ook breder en groter. Ik gebruik daarvoor dan ook niet die lineaal. Ik gebruik hem wel voor andere letters, eerst een reepje maken en dan van boven naar beneden de letters eruit, zonder dat ik dan allemaal stukjes fondant in de andere letters heb zitten...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek