kijk eens bij trend decor en bij bakkerbenodigheden bouwhuis
daar kun je dan ook gelijk papier ouwel kopen en andere sheets waar je op kunt printen
als je niet regelmatig print is het ook handig om je inktpatronen eruit te halen de printkoppen zijn gevoelig voor klontjeslucht en stof zelf aan kou laat je printer daarom altijd in een verwarmde ruimte staan bv de huiskamer of in ieder geval verwarmde ruimte
en het navullen van de inktpatronen is een ramp omdat de chip die er op zit aan blijft geven dat de inktpatroon leeg is en als je vult komt er lucht bij het schijnt te doen te zijn maar ik waag me er niet aan ik print nu met regelmaat en hoef zo mijn patronen er niet steeds uit te halen ik koop dus steeds nieuwe patronen ik vind dat zelf veel schoner het blijft zo een gesloten circuit.
succes met je aankoop ik heb er in ieder geval heel veel plezier mee en de aanschaf is relatief laag ik was rond de 250 euro kompleet klaar inkpatronen verschillende sheets.en noem maar op ik denk dat het wel handig is voor dat je een gewone printer koopt dat je moet bedenken dat er geen gewoon papier door heen gaat van de canon is het bekend dat er icing en frost sheets door heen kunnen en deze printer is door verschillende uitgeprobeerd je moet er toch niet aan denken dat de icing shjeets er niet door heen gaan dat was het geval met een canon van een ander type bouwhuis heeft eerst de canon volledig geprobeert met alle vellen
hopelijk heb je hier wat aan groetjes