1 Laatst bewerkt door leinaaa (01-02-2009 14:02)

Onderwerp: Zit er melk in...

Weet iemand of er wel melk of lactose zit in de volgende producten van de webshop hier? Het staat er niet bij, maar bij andere soorten wel, vandaar de twijfel!

- Marsepein Extra Blank 1 kg.
[MA001-1000]

- RegalIce rolfondant 1 kg. Wit
[R04030]

- Icecraft Sugarpaste White 2,5kg
[BS55504]

2

Re: Zit er melk in...

Volgens mij kun je dat hier vinden: http://www.deleukstetaartenshop.nl/ingr … nlijst.pdf

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Hi!

Dankjewel, die had ik inderdaad al doorgenomen, ik kwam er alleen niet helemaal uit. Bij de andere 2 marsenpeinen staat namelijk, kan sporen bevatten van.. Vandaar, bij deze niet..

Zit het er dan niet in? En ook geen sporen?

Nu zijn wij hier thuis een aantal ernstig allergisch, dus ik wil niet het risico lopen dat...

4

In de marsepein (Extra Blank) en de RegalIce zit er dus geen melk, staat er helemaal niet op op de verpakking, ook geen sporen.
Je kunt de webshop altijd even mailen en uitleggen dat van de "sporen van" vanwege de allergie.

Sukses!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Een vriendinnetje heet lactose intolerantie, en die zegt dat ze de marsepein niet mag hebben. Waarom precies zal ik ff voor je vragen...

6

Lara M. schreef:

In de marsepein (Extra Blank) en de RegalIce zit er dus geen melk, staat er helemaal niet op op de verpakking, ook geen sporen.
Je kunt de webshop altijd even mailen en uitleggen dat van de "sporen van" vanwege de allergie.

Sukses!

Dit lijkt mij de

7

De Ballina is ook volledig melkvrij. Ik heb hem ook al gebruikt voor een lactose vrije taart.
Ik had ooit voor de zekerheid een extra gedetailleerde ingredi