1

Onderwerp: The black Pearl en andere

Ik vond dat niet zo makkelijk. Onderweg nog 10 keer gedacht dat ik het nu wel kon schudden. Dat dit echt een totale mislukking was. Naderhand toch tevreden.

http://farm4.static.flickr.com/3430/3206314871_c25460069e.jpg?v=0

en een paar andere

http://farm4.static.flickr.com/3368/3201265587_2131120f01.jpg?v=0

naar debbie brown

http://farm4.static.flickr.com/3492/3217856924_447bb7a5b5.jpg?v=0

http://farm4.static.flickr.com/3080/3241190188_6e2ffe846a.jpg?v=0

2

Re: The black Pearl en andere

Wouw wat zijn allemaal geweldig!!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

Wauw wat een kunstwerken...super mooi vind ik ze!

4

Wacht even....kan iemand even mn mond dicht doen want die blijft open vallen!
Karen wat is er in jou ogen mis met de Black Pearl!?!??! Ik zie alleen een stukje kunst waar in mijn ogen niets maar dan ook niets mis mee is. HELE stoere taart!
Steekt erg af tegen de andere taarten maar dat vind ik juist zo knap, de lieve taarten en dan een store er tegen over. Toont je kwaliteiten...

5

Oow die Black pearl heb je geweldig gemaakt zeg. Je andere taarten zijn ook super.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

WoW! Supergoed gedaan zeg! Hoe heb je die zeilen zo mooi gekregen? En die Sneeuwwitje vind ik ook erg snoezig, heel leuk ook dat dekentje op deze manier. En van dat engeltje op de onderste taart smelt je toch helemaal?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik vind ''the Pearl'' echt geweldig, ben heel benieuwd hoe je zo iets voor elkaar krijgt. "The Pearl" is een spookschip en dat heb je heel goed na weten te maken. Als ik dat zie dan beginnen mijn handen te jeuken, maar zoiets krijg ik nog lang niet voor elkaar.

Groetjes Carin

Groetjes Carin
CakeSensation

8

WAAAAAAUUUUUUUWWWWWWW!!!!!!!!!!
Deze zijn echt PRACHTIG!!!!!!! Je Black Pearl SUPER!!!! En je Sneeuwwitje ook al zo MOOI! En Je Debbie Brown, HEEL LIEF, Ze zijn gewoon allemaal GEWELDIG!!!!!

9

ik vind het echt toppers. Maar ook een compliment voor de foto's, ze knallen er echt vanaf vooral die stapel met die bloemen en die kaarsen heel mooi plaatje als geheel

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

10

wowie zeg, wat een mooie taarten!
En het piratenschip...WAUW! Niets mis mee!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

11

Wauw....dat schip...Geweldig....
De andere taarten zijn ook gaaf....
In 1 woord......SUPER....:thumb:

12

Ik vond er achteraf ook niks mis mee, maar als je er aan bezig bent dan kan het soms toch er absoluut niet uitzien. Die tussenfases af en toe !

13

My god! The black pearl is Super!! Het hout is ook echt goed gelukt! Toppertje!

Liefs Yosra

14

Prachtig zeg , wat kun je toch schitterend boetseren, die sneeuwwitje, wauw ! En het elfje is ook om op te eten (en dan bedoel ik het niet letterlijk ;)) !

Groetjes, Conny

15

Wow Karentje dat zijn echt prachtige taarten zeg!!!!

16

super zeg! erg mooi

17

Ohhh wat een prachtige taarten!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

18

Dat zijn bijzonder mooie taarten Karen!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

19

Het schip is fantastisch! Echt super mooi gemaakt! Je andere taartjes zijn ook erg mooi :Y

20

Ze zijn super!

Hier worden creatieve dromen werkelijkheid..
www.creatievedromen.nl

21

Super!

Groetjes WendyK

22

Mooi hoor,vooral dat piratenschip... WAUW!!!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

23

ik vind het super gave taarten!!!!!

24

Wat een supermooie taarten!

25

karentje schreef:

Ik vond er achteraf ook niks mis mee, maar als je er aan bezig bent dan kan het soms toch er absoluut niet uitzien. Die tussenfases af en toe !

Tijdens die tussenfase moet je lekker een wijntje inschenken, even van een afstandje kijken en wedden dat je dan zo over die tussenfase heen bent!