1

Onderwerp: verwenfruit van hak

Heeft iemand dit al eens gebruikt in een vulling? Ik heb een potje gekocht van hak in de smaak, rabarbercompote met framboos en cranberry.  Ik wil er een mousse mee maken met slagroom en kwark. Iemand nog een idee voor een combie? Ik dacht zelf aan vanille of witte chocolade?
Maar als iemand zegt, dat verwenfruit is niet te eten bedenk ik snel iets anders :)

2

Re: verwenfruit van hak

Het lijkt mij heel erg lekker, maar ben dan ook gek op zure fruitsoorten en rabarber :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Samen met een laagje witte-chocoladeganache.....hmmmmmmmmm

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Huh? ik dacht dat dat appelmoesachtig was... is dat niet veel te vochtig voor in een taart?

5

ehh geen idee, er staat compote op, maar hoe vochtig het is? Ik zag het staan en het leek me lekker in een taart...

6

ja die witte choco ganache, klinkt goed :P

7

Ik heb deze al een keer gebruikt als laagje in de taart, het was heerlijk fris. Wel even een dijkje eromheen natuurlijk!!!

Creatieve groetjes van Diana

8

ik heb het zo gedaan:
Biscuit gevuld met een laagje wiite chocopasta, daarop het recept van bosvruchtenmousse, maar ipv bosvruchtencompote, verwenfruit. Verwenfruit mousse dus :rolleyes: Ging erg goed. en ik heb mijn meringue botercreme gemengd met witte chocolade, nu nog decoreren.

9

Oh dat klinkt wel erg lekker!!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)