1

Onderwerp: vraagje chocolade sticks

Hoi!

Ik wil voor a.s. zondag (mn eigen afstudeer/verjaardags feestje) een taart maken met de welbekende chocoladestokjes. Nou vroeg ik me af of iemand weet wat die stokjes kosten per pakje bij de lidl en/of AH en hoeveel pakjes ik ongeveer moet kopen voor een banda-bol van 20cm...Alvast bedankt!!

2

Re: vraagje chocolade sticks

Ik heb 2 1/2 pakje nodig gehad en ze koste

3

ok, tnx alvast! Iemand enig idee van het prijsverschil met de lidl (heb niet zo'n groot budget hihi)?

4

Ze zullen daar zeker goedkoper zijn, maar ik heb geen idee wat ze er kosten....
Ik vond die van AH ook best prijzig.....

5

Ik kon ze niet vinden bij de Lidl en bij AH vond ik ze te duur..

6

Iemand anders misschien een idee van de prijs?

7

zitten 2 pakjes in een doos dat weet ik wel. ergens vaag dacht ik dat ze ergens rond de euro kosten. maar dat kan ook ietsjes duurder is. maar zeker onder de 2 euro. je hebt ze met sinasappel, cappuchino en mint.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

8

liddle was 0.99 en ik geloof 200 gram i.p.v 150 van de AH , maar bij meerdere liddle waar ik geweest ben, zijn ze tijdelijk uit het assortiment ( had twee weken terug een groot choco stick drama,kon de beloofde taart niet maken) MAAR de Aldi heeft ook chocosticks voor 1.30, die kronkelen wel trouwens, dus wel lastiger om een strakke rand te maken, Succes verder met de taart

Altijd tijd voor taart :-)

9

Ik ben ook nog naar Lidl geweest, maar inderdaad geen enkel spoor van de chocoladesticks! Geen aldi in de buurt, dus toch maar uitgeweken naar de Appie. heb daar gekozen voor de macadamia/pistache versie a 1,99 per pakje.

10

toevallig net een stokje van de appie gegeten. smaak caramel.. en hij was heeeerlijk!
bij de lidl heb ik ook pakjes gekocht, maar die zijn lang zo lekker niet hoor, je proeft gewoon dat het goedkopere kwaliteit is.
maar wat mijn vraag dan is... hoe krijg je chocosticks op een boltaartje? lijkt mij niet heel handig :)

11

Uhm, ja ze zijn gewoon anders denk ik. haha, je hebt gelijk met dat boltaartje ;-) Ik heb ze een paar cm van de rand in de cake gestoken, ipv ze er tegen aan te 'lijmen'. De onderste rand versierd met mona aardbei en verse aardbeitjes.