Onderwerp: Waarmee bekleedt jij?
De titel zegt het al: waarmee bekleed jij de taart? Wat vind je het prettigste werken? En waarom?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Waarmee bekleedt jij?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al: waarmee bekleed jij de taart? Wat vind je het prettigste werken? En waarom?
Marshmellowfondant, omdat dat het minder plakkerig is dan marsepein. Fondant heb ik nog nooit gebruikt.
fondant !!!!! de bakels emmers van 5 kilo heb ik altijd
ik had eerst ballina maar die scheurd zo snel
marsepein vind ik zo plakken en ik lust het ook echt niet
marshmellowfondant is ook wel ok ... maar dat vind ik altijd te veel werk hahaha
Ik bekleed juist alleen maar met marsepein. Lekker elastisch en makkelijk te verwerken vind ik. Ik vind fondant zo plakken. Zo zie je maar....allemaal verschillende meningen.
ballina fondant vind ik weer heerlijk werken en de smaak is ook lekker!
Marsefond, heerlijk spul
Marsepein ik vindt fondant niet lekker en het scheurt en droogt sneller en ik vindt dat je snel scheurtjes ziet.
fondant !!!!! de bakels emmers van 5 kilo heb ik altijd
ik had eerst ballina maar die scheurd zo snel
marsepein vind ik zo plakken en ik lust het ook echt niet
marshmellowfondant is ook wel ok ... maar dat vind ik altijd te veel werk hahaha
Deze gebruik ik ook. Met marsepein krijg ik altijd van die barstjes aan de rand!
Ik gebruik ook altijd de fondant van bakels!
Ha ha, zo zie je maar: zoveel verschillende meningen!
Het enige wat erop zit is zelf uitproberen, en vooral... proeven
Aan mij heb je ook niets, want ik gebruikt alles, hangt maar net af van de taart, van m'n bui en van wat ik in huis heb
Fondant, marsepein vind ik zo vies
Marsepein voor de taart, fondant voor lettertappits.
Marsepein als het moet, rolfondant als ik zelf kan kiezen. Liefst MMF (uit de webshop) maar ook wel RegalIce of Ballina paste-to-cover. 't Enige wat ik eigenlijk nooit gebruik is PettinIce (van Bakels dus).
RegalIce! Eigenlijk altijd. Ik heb een tijdje Pettinice gebruikt, maar dat vind ik niet fijn werken en ook niet lekker. Ik vind ook MMF niet lekker, maar dat is dan wel weer handig om mee te puzzelen. Marsepein alleen als het moet.
Zowel marsepein, fondant en mmf.
Marsepein vind ik zelf het lekkerst, fondant het makkelijkst en mmf is het goedkoopst.
Met fondant (bakels, nu nog kiloverpakking), vind marsepein niet lekker!
Met MMF. Marsepijn barst bij mij ook bij de randen en de MMF is goed mee te werken en is ook nog lekker.
Fondant, maar dan niet de RegalIce, wat is die smerig zeg.
En als het gevraagd wordt ook marsepein.
Echt grappig om dit te lezen Ik vind dus zelf marsepein het lekkerste werken, en ook het lekkerste smaken, maar heb dit denk ik via de genen van mijn moeder
Marsepein, wel goed soepel kneden......nooit last van scheuren enz enz , maar je moet er van houden , de smaak is erg uitgesproken.
Marsepein van de webshop vond ik erg makkelijk werken, maar je proeft wel dat het van mindere kwaliteit is. Zit weinig smaak aan en is valt wel zwaar.
Marsepein! Vind ik en de rest hier thuis heerlijk, dus eigenlijk nog nooit fondant geprobeerd. Heb het wel in huis, maar vind het vies smaken, dus mss eens voor een opdrachtje...
Marsepein van de webshop vond ik erg makkelijk werken, maar je proeft wel dat het van mindere kwaliteit is. Zit weinig smaak aan en is valt wel zwaar.
Waar haal je dan lekkere marsepein?
Hier thuis houden we niet zo van marsepein. Dus qua smaak liefst fondant; van bakels/pettinice. Deze plakt niet zo maar is vrij hard om te kneden en lastig een strakke taart mee te krijgen maar vinden wij wel het lekkerst. Vindt die van regalice vreselijk plakken en lastig om mee te kleuren. Soms gebruik ik marsepein om te bekleden,plakt ook zo maar wel beter om een mooie strakke taart te krijgen vindt ik en scheurt minder snel. Dus tja voornamenlijk fondant en indien voor een ander dan marsepein.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Waarmee bekleedt jij?