1

Onderwerp: welke afmeting

hoi hoi
mijnvriendin wil graag een bruidstaart(heb haar belooft om die voor haar te maken.heb er nu spijt van is voor september dus nog tyd om te oefenen)
een vierkante omdat ik deze vorm niet heb wil ze die bestellen voor de moeite om haar taart te bakken en nu krijg je het wat vinden julie van de wilton set met de maten 20-30-40 die van 40 zou net in mijn oven gaan .maar wil graag van julie advies ,hoe lang moet de grootste bakken en hoeveel mix?en moet in die van 30 en 40 zon warmtegelijder of hoe noem je dat ding in??
veel vragen maar krijg niet echt antwoord gevonden,en wil graag van degen die er meebakken advies .of raden julie andere afmetingen aan om stapel mee te maken

2

Re: welke afmeting

Ik kan je alleen vertellen dat je hiernaast bij tabellen kan kijken hoeveel biscuit erin moet.
Verder kan ik je niet helpen ermee.

En als je biscuitmix uit de shop gebruikt daar staat precies op hoelang die in de oven moet en op welke tempratuur.
misschien dat je alleen vanwege zijn grote, hem langer in de oven moet houden.
dan zou ik hem even op zijn piek zetten ik dacht 175gr en na 20 a 30 min naar 160 a 150 zetten.
tot hij gaar is.

3

Re: welke afmeting

Je zegt dat je een beetje spijt  hebt van het aanbod. Het is pas in september, dus als je nu zegt dat het je eerlijk gezegd gewoon te spannend of te zwaar lijkt, dan doe je jezelf veel plezier en  heeft de bruid in spe royaal de tijd om elders een bruidstaart te bstellen!

Ik lees her en der dat je vanaf een bakvorm van 30 cm het beste een heating core (staat ook op de webshop) kan gebruiken. Ik heb met vierkante vormen wel dat bij het afkoelen de buitenkanten naar binnen zakken, waardoor hij niet recht wordt.