1

Onderwerp: ouwel / botercreme vraagje

Ik ben nu bezig met 50 cc, ik heb ze inmiddels gevuld en er ligt een rondje marsefond op, nou wil ik graag een toefje botercreme erop spuiten en daar dan een
ouwelplaatje op leggen / insteken.....
Kan ik dat nu direct al doen, of zijn de plaatjes morgen dan helemaal doortrokken van vet en niet mooi meer ??
Morgenmiddag om 14.00 worden ze opgehaald......

Wie weet dit ??

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: ouwel / botercreme vraagje

geen idee, maar ik zou alles doen behalve de ouwel plaatje erop leggen, en dat dus morgen erop leggen.

3

dat zal ik niet doen dan heb je morgen geen plaatje over dit kan alleen als je de achterkant van je ouwel hebt bewerkt bv met chocolade als je je ouwel zo op de botercreme doet blijft er niet veel van over hij gaat smelten en doorlopen

4

Je kan de toefjes creme erop spuiten, en de ouweltjes knippen. Dan ligt alles er klaar voor en steek je morgen z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Carin schreef:

Je kan de toefjes creme erop spuiten, en de ouweltjes knippen. Dan ligt alles er klaar voor en steek je morgen z

6

ik ben benieuwd naar het eindresultaat en hoe lang het duurde voordat de ouwel in je creme is gaan smelten leuk zo een experimentje

7

ik heb met de verjaardag van mijn man nog een snelle spoedtaart maken. dus afgesmeerd met botercreme en een ouwel foto erop. dit heb ik iets voor 12-en gedaan en savonds bij de laatste visite was de foto nog steeds goed te zien en niet doorlopen. ik heb dubbeldik ouwel en in de botercreme geen smaakstoffen of water gebruikt.

maar ik zou ook zeker voor de zekerheid vanmorgen alles gemaakt hebben.

hoe is het met je test? was je teststukje doorgelopen vanochtend?

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

8

ik heb ook wel eens cc gemaakt met botercreme + ouwel plaatje,zelfs een dag van te voren,ging goed,wel in de koelkast bewaard in een afgesloten bak,succes!!
ik gebruik de botercreme van eiwitpoeder,poedersuiker en boter.

groetjes danielle

9

test resultaat :

Er is weinig tot niets gebeurd met het ouweltje........het heeft ruim 3 uur in de creme
gestaan, creme van de mix dus met water aangelengd....

Maar voor de zekerheid de ouweltjes los meegegeven aan de mevrouw...
ze kwam ze om 14.00 halen en ze zouden pas om 20.30 geserveerd gaan worden vandaar...

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ouwel / botercreme vraagje