Onderwerp: HELP.....gelatine niet opgelost
Ik BAAL, BAAL, BAAL EN BAAL!!!!!
Ik ben heerlijk aan de bak en vul gegeaan vanavond en heb voor het eerst een prachtig hoog kapsel gebakken (met mix vd shop....SUPER!). Maar ik wilde de taart vullen met de aarbeienmousse die staat bij de recepten. Nu heb ik het recept precies opgevolgd alleen had ik volgens mij de gelatine eerst moeten verwarmen en vloeibaar maken voordat ik hem bij de mousse in gooide. Dat heb ik dus NIET gedaan. Ik heb gewoon de geweekte blaadjes erin gedaan (zo had ik het recept ook begrepen). SUKKEL DIE IK BEN!
Nu zitten er dus allemaal stukjes gelatine in mijn mousse (en die zit al in de taart). Wat nu????? Moet ik echt de hele taart weggooien of denken jullie dat het straks in zijn geheel wel mee zal vallen, als je en cake en botercreme en marsepein samen eet (de hele taart dus). :-)
Of zal de visite smerig zitten eten omdat er soms een plastic achtig stukje voorbij komt!?
Wat zouden jullie doen!?
En..................ik neem aan dat je dus inderdaad in dat recept de galtine eerst verwarmen moet voordat je hem gebruikt?????
ZUCHT!!!!!
Catja