Onderwerp: kleuren
Welke kleurstof geeft de mooiste/felste kleuren als je ze mengt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welke kleurstof geeft de mooiste/felste kleuren als je ze mengt
Ik heb altijd vloeibare kleurstoffen gebruikt als nieuweling maar ben nu over op Wilton kleurengels en val in de ene na de andere verbazing, echt zulke mooie kleuren !!!
Ik kan me alleen maar bij Michelle aansluiten Gel of pasta werkt bij marsepein of fondant veel prettiger (niet zo snel plakkerig)
Hoi Corina,
Het hangt er een beetje van af wat voor kleur je wilt bereiken. Ik vind van bijv. rood dat je bij voorkeur de SK High strength christmas red kunt nemen, deze kleurt echt brandweer rood. En wil je een mooie knallende lime groen, gebruik ik het liefst de SK designer past Fern. Maar wil ik mooi knalblauw, neem ik weer de Sky blue van Wilton (hoewel de Gentian van SK ook erg mooi blauw is, maar toch weer niet iets minder knal als die van Wilton)
Het is dus vrij persoonlijk. Wat wel een verschil is tussen beide merken zijn de ingredi
Hoi,
Ik heb van Wilton die set van 12 kleuren en dan van gel, werkt perfecht voor felle kleuren, heb gisteren nog hard roze gemaakt, gewoon want meer gel erbij gooien en nu laat ik hem paar dagen in donkere trommel op droog plek rusten zodat het nog meer gaat trekken de kleur.
Succes.
Groetjes,
Manika
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kleuren