Onderwerp: Invriezen?
Kun je cupcakes (met marsepeinen decoratie en al) goed invriezen? En cupcakes alleen? En als je ze niet invriest, tot hoeveel dagen na het maken zijn ze nog lekker (met en zonder marsepeinen deco?)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Invriezen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kun je cupcakes (met marsepeinen decoratie en al) goed invriezen? En cupcakes alleen? En als je ze niet invriest, tot hoeveel dagen na het maken zijn ze nog lekker (met en zonder marsepeinen deco?)
inprincipe is het zo dat je ze kunt invriezen als je ze gaat ontdooien moet je ze eerst een dag in de koelkast laten staan zodat ze in een koele tempratuur ontdooien. Ik heb het zelf nooit geprobeert vind het nog steeds een eng idee maar dat is in ieder geval wat ze zeggen over het invriezen van gedecoreerde taarten moet je alleen kijken hoe je ze gaat invriezen want als je ze opelkaar stapelt heb je kans dat ze aan elkaar gaan plakken
Thanks voor je snelle antwoord. En zonder invriezen, hoe lang kun je cupcakes (al dan niet met deco) bewaren? En lukt dat het beste in de koelkast of gewoon op het aanrecht?
2, maximaal 3 dagen, maar ik vind de kwaliteit wel snel achteruit gaan.
en dan laat ik ze altijd in de (vrij koude) keuken staan, maar als er vulling of creme op zit met zuivel dan in de koelkast
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Invriezen?