1

Onderwerp: wat gebruiken jullie??

Gisteren weer een hoop besteld..ben ik weer (2de keer) zo'n flowerpad vergeten... Om me bloem blaadjes op te maken ed... Wat gebruiken jullie als alternatief??? Ik had al een gewone spons voor het wassen van auto's met daaroverheen plastic wrap..maar werkt niet echt zoals ik wil...Dus mijn vraag aan jullie..wat kan ik hiervoor gebruiken tot mijn volgende bestelling??

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: wat gebruiken jullie??

Wat je zou kunnen doen is zo'n eenvoudig knielkussentje voor het in de tuin werken gebruiken, dat is volgens mij hetzelfde spulletje. Een nieuwe dan h

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik heb een keer bij de Xenos witte sponsjes gehaald, niet echte sponzen met van die gaten er in ;) maar gewoon heel dichte spons. Ik weet niet hoe ze heten of waar ze voor zijn, maar het waren er 2 in een pak en wit.
Dat werkt ook goed!

Mijn website: Presentaart

4

een mouse mat, die van Ikea is net zacht genoeg en heeft ze voor

5

Ik heb hier nog een hele stapel van die foamplaten, ooit eens voor een andere hobby gekocht... Werkt prima. Mocht je eens in de buurt zijn, heb dus een hele stapel, dus kom gerust 1 halen... (weet niet waar Dongen ligt, misschien zeg ik wel iets heel belachelijks..... nooit zo goed opgelet met aardrijkskunde, zo'n eikel van een leerkracht.)

Enjoy!

6

haha rosajati.... Dongen ligt tussen tilburg en Breda...dus het zal wel niet in de buurt zijn als je niet weet waar het is....
bedankt voor de tips!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

ik gebruik gewoon een spons (zonder plastic), zo'n gele waar je ramen mee kan wassen of weet ik veel waarvoor ze dienen.

8

Hm woon in Apeldoorn, dus een beetje uit de buurt voor een plaatje foam! Maar ach je krijgt hier al een hele hoop bruikbare (lees: goedkope) tips. Super toch zo'n forum!

Enjoy!