1

Onderwerp: gedecoreerde cupcakes wat vragen

ik ben over 2 1/2 week uitgeteld en wil ipv beschuit cupcakes op school en psz en thuis tracteren.
Nu heb ik hierover een paar vragen;

kun je ze gedecoreerd en al invriezen?
Kun je ook de muisjes invriezen of blijven die niet lekker na ontdooien?
hoe vries ik 100 cakjes in?
ik heb zeg maar al een plak marcepijn in de vorm van een bloem gemaakt met daarop een kleiner stuk met de stempels. Deze wil ik om de muisjes plakken. Doe ik dan zeg maar eerst botercreme op t cakeje, dan in de muisjes en met jam ofzo het marsepein erop plakken?

bedankt

gr anke

2

Re: gedecoreerde cupcakes wat vragen

niemand een idee????

gr anke

3

versierde cake vries ik altijd in, dus moet dat met versierde cupcakes ook lukken lijkt mij. maar met muisjes, dat weet ik echt niet.  hoe vries je 100 cakejes in? in gebaksdozen, of plastic bewaardozen. ik vries onversierde cupcakes gewoon in plastic zakken, en dan kun je wel heel veel kwijt in de vriezer, maar als ze versierd zijn lijkt dat me geen oplossing, want misschien beschadig je de versiering.

4

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de muisjes wel eens kunnen gaan smelten tijdens het ontdooien. Ik zou ze dus helemaal afmaken tot aan de muisjes, die er naderhand dus opdoen.
100 cupcakes invriezen pfffffff ja in taartdozen, ik zou dan om de doos nog een zak doen ivm vocht, en kijken als jezelf niet genoeg ruimte heb of je ze bij iemand anders in de vriezer kan doen.

5

hmmm..heb nu ook de geboortecctjes ingevroren liggen, maar alleen gedocoreerd met marsepein, dus hoe ze zich houden met muisjes weet ik niet!

6

Misschien de muisjes maar laten zitten? Ik kan me voorstellen dat het fijn is dat je na de bevalling gewoon je man/vriend/kraamverzorgster de boel uit de diepvries wil laten plukken en dat je niet nog ze wilt bekleden!

Spannend trouwens :D! Wordt het een m/v'tje?