1

Onderwerp: hoe evestigen van decoraties

Even een vraagje...
Hoe bevestigen jullie decoraties op de taart die rechtop moeten blijven staan??? bv letters een hekje of wat dan ook..
ik had gisteren dus een bestelling voor de buurman en buurman taart..en die bosjes erop...kreeg ze maar niet te blijven staan...tis uiteindelijk wel gelukt..maarrrre wat een gedoe.... dus graag jullie tips hoe jullie het doen...
met icing en suiker water keilde ze meteen om... en ik had ze wel wat gestut maar omdat de taart voor dezelfde dag was... !!!
dus ideen/ervaringen graag!!!!!!!!!!!!
alvast bedankt!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Re: hoe evestigen van decoraties

Als het mij niet lukt met poedersuikerwater dan gebruik ik een cocktailprikker. Of nog beter een stukje ongekookte spaghetti.

3

ja dat doe ik met geboetseerde figuurtjes maar ik bedoel meer om het te plakken van dunne decoraties..bv een letter of net zoals de bosjes op mijn taart  hier van buurman en buurman (zie parade 2bestellingen vandaag)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Oh ja hmz lastig, hoe heb je dat bij b&b gedaan dan?

Misschien kun je ze iets langer maken en dan in de taart steken.

5

dank je voor je hulp en adviezen!!!