1

Onderwerp: Bonbon papiertjes

Ik wil voor eind januari een taart maken in de vorm van een bonbon doos. Ik wil er echte bonbons in doen in van de papiertjes (ik weet de naam er niet van) het lijkt op de cup cake vormpjes maar dan mini, jullie begrijpen me vast wel.

Heeft iemand enig idee waar die dingen te koop zijn?

Hier in Almere al bij luxe bonbon winkels en kook winkel gevraagd maar niks.......

Groetjes Chantal

2

Re: Bonbon papiertjes

Ik weet niet waar ze in Nederland te koop zijn, maar ik heb er nog 100 in mijn kast... Mini Cake Cases van Super Cook in de kleuren goud, rood, groen en zilver metallic. Dus als je ze niet kan vinden..... ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Nou Marianne, dat ga ik zeker onthouden! Dank je!
Mijn vriendin woont in het zuiden, die gaat ook even voor me op zoek, misschien dat zij wat vind.......
Ik kan ze ook nergens vinden bij een webshop ofzo!

Groetjes Chantal

Bij mij heeft de buurt houshoudwinkel ze( je weet wel zo'n nep blokkertje waar je ook speelgoed ,slingers pannen ed kunt kopen ze hebben daar vnlk bakspullen van patisse en oetker en dus ook van die vormpjes een setje met geel groen en rood(100 stuks) en een setje met goud en zilver(60 stuks) wel vrij duur herinnner ik mij iest van 2.50 per pakje.
als ik er weer in de buurt ben kij ik wel even naar het merk bij mij is het kartonnen achterkantje zoekgeraakt.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Ik heb ze in de aveve gehaald geloof ik, maar ik heb ze onlangs ook nog ergens anders gezien, weet alleen niet meer waar..

6

Ik weet niet of er een dille en camille bij je in de buurt zit? Daar heb ik ze vandaan.

7

wendy schreef:

Ik weet niet of er een dille en camille bij je in de buurt zit? Daar heb ik ze vandaan.

Volgens mij niet Wendy, maar wel een Oil en Vinegar, misschien daar??

8

ik heb ze gezien bij Duikelman in Amsterdam, maar ik weet niet of je hier weleens in de buurt komt. Anders zou ik ze op kunnen sturen maar over ruim een week vertrek ik uit NL dus dat wordt lastig.

Mijn website: Presentaart