Onderwerp: Gouden taart met strik
Deze week kwam S. hier van het forum bij mij een workshop volgen. Ze wilde heel graag het maken van een strik leren + het basis bekleden en versieren van een taart. Het was enorm gezellig en ik vond het leuk om te zien hoe iemand met een beetje hulp iets prachtigs weet te maken.
Zeker omdat ze haar eerste taart ergens in oktober had gemaakt en er zo ontevreden over was dat ze er verder niets meer me heeft gedaan tot nu. Nu heeft ze de smaak weer te pakken en heeft direct een bestelling gep[laats bij de webshop. We hebben er dus weer een verslaafde bij 
Ik laat de eer aan haarzelf om haar taartje te showen. Ik zal wel de mijne laten zien daar ik altijd mee doe tijdens de workshop omdat ik vind dat je dan het beste de technieken kunt laten zien en de cursist dan zelf aan de slag kan.
Ik gebruik die taarten ook altijd als proeftaarten om nieuwe dingen uit te proberen. Zo dit keer dus om een gehele taart goud te schilderen. Normaal verf ik enkel ornamenten maar nu dus de gehele taart. Ik weet niet hoe de smaak ervan word beinvloed maar ik vind het resultaat best gaaf geworden. Tevens mijn lindy smith uitstekers gebruikt