1

Onderwerp: het ei van de kwartel

doosje van kwartel eieren, fijn om bloemetjes in te laten drogen in vorm, dus dat ze omhoog krullen.http://i40.tinypic.com/10hn4w8.jpg de deegrol is om ervoor te zorgen dat het doosje niet dichtklapt, daar moet ik nog even een omlossing voor zoeken.

2

Re: het ei van de kwartel

Goede tip, :) maar ik eet geen kwarteleitjes.

Krijg dan jammergenoeg niet zo een prachtig doosje ):

3 Laatst bewerkt door WendyV (23-01-2009 19:52)

volgens de voedselveiligheidsinspectie (Belgi

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

4

Jeetje, bedankt. Ik heb ze goed gewassen met sop maar vraag me nu af of dat wel genoeg is. En handen wassen na het vastpakken van eieren deed ik natuurlijk al.

5

wow wat een verhaal :lol:

Maar ik wil wel zo een doosje, hebbe hebben :D

Waar kun je die kopen Monique?

6 Laatst bewerkt door monique53 (23-01-2009 20:37)

ik heb de kwarteleieren bij de Sligro gekocht.

Ik ga de mooie bloemetjes die ik gemaakt heb maar voor een dummy gebruiken.

en ik ga mijn kwarteldoosje eerst bekleden met plastic, tenminste volgens mij moet dat lukken, ik ga het nu proberen.http://i42.tinypic.com/2yva0qu.jpg Zo, nu moet het toch goed zijn. Ik heb de anderen apart gelegd, die worden dus niet meer geconsumeerd, ondanks dat ik het doosje had afgewassen.

7

Ik denk dat het voldoende moet zijn om ze dus even goed te wassen. En het probleem van dichtklappen...even doorknippen zodat je 2 aparte bakjes hebt?

8

idd, doorknippen, wat ben je toch een slimmerd.

9 Laatst bewerkt door isabel-le (23-01-2009 21:25)

:-d wil nu zo'n smilie plaatsen..maar dat lukt niet?!

10

Gewoon goed afwassen zal wel voldoende zijn hoor ! Ik heb het maar even meegedeeld omdat we hier extra aandacht aan besteden op school. In de dagschool was ook pas inspectie geweest en die zijn daar heeeeel streng op.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

11

WendyV schreef:

Gewoon goed afwassen zal wel voldoende zijn hoor ! Ik heb het maar even meegedeeld omdat we hier extra aandacht aan besteden op school. In de dagschool was ook pas inspectie geweest en die zijn daar heeeeel streng op.

we kunnen niet goed genoeg gewaarschuwd worden hoor!