Onderwerp: Oooooh wat ben ik hier trots op!!!!
LET OP! OUD TOPIC
Ik kreeg de vraag of ik voor de 3de verjaardag van Gilles & Renée een taart wilde maken. Dit is het geworden:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oooooh wat ben ik hier trots op!!!!
LET OP! OUD TOPIC
Ik kreeg de vraag of ik voor de 3de verjaardag van Gilles & Renée een taart wilde maken. Dit is het geworden:
Wat een leuke en gezellige taart, de varkentjes zijn mijn favorieten. Zal inderdaad veel werk geweest zijn.
Wat een ontzettend leuke taart. Er is zoveel te zien, mooi!
leuk is ie zeg!! daar mag je ook echt trots op zijn. ziet er super vrolijk uit!!!
super super leuk zeg. ze zijn allemaal mijn favorietjes!!!!
Wat is hij ongelovelijk leuk.. en zo mooi geboetseerd ook...
Ik snap de hoeveelheid foto's helemaal 
een Knap staaltje werk!
Hier mag je met recht trots op zijn! 
Hier mag je trots op zijn!!! erg leuk gemaakt... zeker weten dat ze er blij mee zullen zijn
Komt zo uit een verhalen boekje !!! prachtig gemaakt!!
Wow, wow wow...helemaal terecht dat je trots bent! Keigoed gedaan!
Wat een leuke en vooral gezellige taart,mooi gedaan.
WOW, wat een geweldige boerderijen taart, echt fantastisch. Er is zoveel te zien bij jou op de boerderij, ik moet gewoon af en toe naar boven scrollen om weer te kijken.
WAUW echt super hoor! Hier mag je zeker trots op zijn!
Meid hier mag je niet een beetje TROTS op zijn maar SUPERTROTS.....:thumb::thumb:
Wat leuk die boerderij diertjes...geweldig.....
Wauw hier mag je trots op zijn zeg, hij is super, elk diertje en elk detail!
Waaaauw, super !
Hij is ook superleuk !! Mag je trots op zijn!
Jij moet er echt eens over denken om je nick aan te passen, want deze taart ziet er echt superPROFESSIONEEL uit!!
Hij is echt ontzettend leuk!!! Je mag idd trots op je taart zijn! 
Zeker een taart om trots op te zijn!
Hij is echt heel mooi!
owwww ik ben helemaal jaloers!! ik was ook aan het boetseren aan een boerderij taart voor mijn opa's verjaardag heeft vanmiddag mijn hond in een onbewaakt moment mijn varkens opgegeten....
maar je taart is echt super!
Nou daar mag je fier op zijn hoor hihi. Het is een beestachtig mooie taart!!!
Hele leuke taart! Mooie geboetseerde beestjes 
nou hij is
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oooooh wat ben ik hier trots op!!!!