1

Onderwerp: 'Ontwerp' hulp gevraagd

Ok, dit zal waarschijnlijk voorlopig de laatste taart zijn die ik bak, want ik ben hoogstwaarschijnlijk geveld door galstenen, dus behalve 'n kale taart (want daar zit dus geen boter in) kan ik ze voorlopig niet eten.

Maar m'n oudste petekind wordt morgen 25 en vrijdag heeft ze feest. Nu heb ik de dag vrij en heb nog marsepein liggen van Kerst die toch op moet. Maar ik ben heel erg beperkt in m'n kleuren. Ik heb nog rolletje zwart, veel huidskleur, beetje rood en nog minder groen.  Een voordeel, zwart en rood zijn wel Wendy's favoriete kleuren. Maar misschien iemand 'n idee hoe ik het zou kunnen versieren?? Of waar ik ergens veel voorbeelden kan vinden? Ik heb op het moment niet zo heel veel inspiratie.

Alvast bedankt!

2

Re: 'Ontwerp' hulp gevraagd

Misschien anders gewoon met roosjes? En als je niet meer genoeg marsepein hebt anders eerst met chocoladeganache met een chocorand er langs, ik heb er eentje op mijn website staan met rozen erin, vond het zelf wel leuk ;) :) Staat bij www.tartacadabra.nl en dan onder Feesttaarten :-)

In ieder geval veel sukses met de taart en balen zeg van die galstenen!! Sterke h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

een strak design zoals paloma gedaan had met zwart en wit?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4

Ja, iets met roosjes of andere bloemetjes (rondjes uitsteken en die in bloemvorm leggen) lijkt me wel leuk en niet te moeilijk. Of van die bollen die in elkaar schuiven, Kristien (of was het nou Kris?) had zoiets gemaakt.

En verder natuurlijk veel beterschap, pijnlijk lijkt me dat, galstenen :S
Sterkte!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

He Bah neeltje ...beterschap!!! Lijkt me erg pijnlijk galstenen!!! Voor de taart heb ik ff geen idee mocht er nog iets opborrelen laat ik het zo nog ff weten!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

roosjes is een goed idee. Ik heb nog wel wat kleine rode roosjes liggen en wat groene blaadjes. Zelf roosjes maken, behalve dat ik er ook niet genoeg marsepein voor heb, heb ik ook geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Ik heb even dit bedacht, weet alleen niet of die ruitjes gaan werken.....

http://img181.imageshack.us/img181/3492/wendynn4.jpg

7

ziet er goed uit neeltje!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

hahahha ja met PSP kan ik het wel maken ahahahahhahaha nu nog in het echt.

Wat rot voor je Neeltje, ik wens je ook heel veel beterschap. En een mooi design trouwens..

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien