1

Onderwerp: poedersuiker op mijn marsefond

Hoi,
Laatst voor het eerst een taart bekleed met marsefond, ging goed, veel beter dan alleen mmf, want dat droogt zo snel uit en brokkelt dan. Maar mijn vraag is, ik gebruik poedersuiker tegen het plakken, hoe krijg ik dit weg van de taart ?? en als ik een beetje water gebruik om 2 stukken op elkaar te plakken, en ik knoei een beetje, dan blijft er een "natte" donkere plek op zitten, iemand tips????
thanx

Altijd tijd voor taart :-)

2 Laatst bewerkt door Sansan (18-01-2009 16:32)

Re: poedersuiker op mijn marsefond

aan watervlekken valt weinig te doen, anders dan er iets overheen plakken.
poedersuikervlekken kun je weg proberen te krijgen door met een lichtvochtig gemaakt kwastje de poedersuiker 'weg te vegen'. Tussen haakjes, want eigenlijk los je de poedersuiker op in plaats van het weg te vegen.
daarom moet je kwastje ook absoluut niet nat zijn, echt lichtvochtig. En dan als het ware zorgen dat je niet op je taart veegt, maar alleen over de poedersuiker.

of hellemaal geen poedersuiker gebruikeen maar crisco :)

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Ik gebruik altijd poedersuiker maar heb er niet echt last van dat ik het blijf zien. Ik kan het er meestal zo ervanaf "vegen"  zeg maar :)

~I Make: Angel Food Cakes~

5

Met een kwastje met alcohol, de alcohol verdampt en de suiker is weg.

6

Ik spray tegenwoordig mijn aanrecht in met bakspray. Niets geen poedersuiker meer nodig en dus ook geen ergenis van vlekken!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

7

Bedankt allemaal, hier kan ik echt wat mee, ik ga alles een keer proberen

Altijd tijd voor taart :-)