1

Onderwerp: Vraag over bakvormen

Ik ga komende zaterdag voor het eerst z

2

Re: Vraag over bakvormen

Je kan ervoor kiezen de bakring te gebruiken. Dat is in principe geen probleem...gewoon op de bakplaat met bv wat alufoli eronder...dan heeft het weinig kans om te lekken. En anders kun je 1 van de bakvormen gebruiken en dat verhogen met bakpapier :) werkt ook prima!

~I Make: Angel Food Cakes~

3

ik gebruik de bakring met bakpapier eronder. Loopt wel iets onderdoor maar dit is echt heel weinig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ok, bedankt dames! De taartring ga ik dus gewoon proberen zaterdag. Ik heb bedacht dat ik er dan alu-folie onder doe, en daar aan de buitenkant/onderkant dan een beetje een dijkje mee maak, tegen (het weinige) lekken.
En nu maar hopen dat het geheel een beetje lukt! Gelukkig wordt mijn dochter zondag pas 2, ze is nog niet zo heel kritisch dus ;-)

5

Ik zou persoonlijk dus geen alufolie gebruiken. Wil je het wel gebruiken. Wel goed invetten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

gebruik je de mix uit de webshop of de soezie mix? deze zijn meestal vrij dik zeg maar dus kans dat het eronder uitloopt is heel klein...als je het zelf maakt van een recept is het verstandig wel bakpapier te gebruiken...anders heb je kans door de alu folie dat de onderkant veel te snel klaar is...en dan heb je een verbrandde taart en dat wil je ook weer niet :S

~I Make: Angel Food Cakes~

7

ik zelf doe ook de zelfmaakmix van de het rescept en heb het laats voor het eerst gemaakt in een rand zonder bodem. dubbele bakpapier onder gedaan loopt wel een beete uit maar stolt heel snel dus is te verwaarlozen

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

8

ik heb ook de verstelbare rand, gewoon zo op je plaat zetten met bakpapier eronder, niet vergeten alles goed in te spuiten en het kan haast niet misgaan.
wat eronderuit/tussendoor komt is echt te verwaarlozen.

9

Ik lees, dat je springvormen hebt: je kunt de bakrand ook in een (grotere) springvorm zetten, dan hoef je er verder niets meer aan te doen.

Groet, Jolanda